Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

کی روش:برای مردم ایران چند سورپرایز خواهیم داشت

به گزارش میهن پست -سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در فاصله یک روز مانده تا نخستین دیدار تیمش در بیستمین دوره مسابقات جام جهانی گفت: ما به جام جهانی آمده ایم تا ثابت کنیم که شایستگی حضور در جام جهانی را داریم. برای این کار سختی های زیادی کشیده ایم اما نه یک سورپرایز بلکه چندین سورپرایز در طول مسابقات خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم طوری بازی کنیم که با افتخار به ایران برگردیم.
به  نقل از مهر ، کارلوس کی روش در نشست خبری قبل از دیدار با نیجریه در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه ” بایشادا” شهر کوریتیبا ضمن بیان این مطلب افزود: از طرف تیم ملی فوتبال ایران به همه رسانه ها خوش آمد می گویم. ما سفر طولانی را پشت سرگذاشتیم تا اینکه بتوانیم خود را به جام جهانی برسانیم. از کار خودمان راضی هستیم برای آماده سازی جام جهانی. با وجود همه مشکلاتی که داشتیم به جام جهانی رسیدیم.

وی افزود: وقتی به جام جهانی صعود کردیم می دانستیم که بازی در جام جهانی یک سطح دیگر از فوتبال است و باید سطح تیم را بالا می بردیم که کار راحتی نبود. ما کاری که باید انجام می دادیم را انجام دادیم و آماده رویارویی با بهترین های جهان هستیم. می خواهیم نشان دهیم که ایران شایستگی حضور در جام جهانی را دارد.

کی روش ادامه داد: نیجریه تیم پر از ستاره است. بازیکنانی دارد که در اروپا بازی می کنند. کشی هم مربی باتجربه ای است و از ۱۹۹۴ هنگامی که نیجریه در جام جهانی بازی کرد موفق بود. به همین خاطر این تیم انتظار دارد به فینال هم برسد یا حداقل به نیم نهایی برسد. آنها تجربیات زیادی را به همراه دارند. به همین خاطر بازی برای تیم ما سخت خواهد بود. البته ما هم ستاره های خیلی خوبی در تیم مان داریم. روحیه تیم ما هم خیلی بالاست. ما اینجا هستیم تا گروهی از بازیکنان و مردم با عزمی قوی و تعهد راسخ می خواهند به کاری دست پیدا کنند که رویای آن هم سخت است.

وی افزود: هیچکس ادعا نمی کند که ما همیشه خواهیم برد و یا همیشه می بازیم. اینجا فرصتی است برای اینکه ما بتوانیم مبارزه کنیم و از فرصت استفاده خواهیم کرد تا قدرت فوتبالمان را نشان دهیم. برای ما دیدار با نیجریه مهمتر از همه تیم هاست. ما فعلا به این تیم فکر می کنیم و بعد از آن به آرژانتین فکر خواهیم کرد.

کی روش در مورد تاثیر حضور دژاگه و قوچان نژاد در ترکیب تیم ملی ایران گفت: نیجریه مملو است از بازیکنانی که در لیگ های اروپایی بازی می کنند. ستاره هایی که نیجریه هستند ۱۵ تا ۱۶ درصد آنها در انگلیس بازی کرده اند. ما هم چند تیم را از اروپا انتخاب کردیم برای بازی تدارکاتی که تیم ملی ایران آمده این رویداد شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه ان شالله برابر نیجریه به پیروزی می رسیم گفت: در سائوپائولو اردوی خیلی خوبی داشتیم و می دانیم که خیلی از مردم از ما حمایت خواهند کرد. ما مشکلات زیادی را تحمل کردیم تا به برزیل برسیم. امیدوارم بتوانیم داخل زمین هم شایستگی هایمان را ثابت کنیم. امیدوارم بتوانیم در دیدار با نیجریه نمایش خوبی داشته باشیم و برزیل را با احترام ترک کنیم. تیم ایران تیمی است که می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای سرمربی نیجریه هم یک سورپرایز دارید گفت: ما سورپرایز های زیادی داریم و فقط یک دونه نیست. بازی فوتبال چیزهای زیادی دارد که شما باید از آن لذت ببرید. امیدوارم بازیکنان من خودشان باشند و خودشان را همانطور که هستند به فوتبال عرضه کنند. هیچ تیمی نیست که آنقدر بزرگ نیست که بتواند همیشه ببرد. مهمترین نکته این است که آماده باشید و بازی خوبی را ارائه کنید و حداکثر تلاش خود را بکنید و بهترین کارت های خود را به زمین بزنید مقابل ضعف هایی که نیجریه دارد. ما آماده این هستیم که با نیجریه بازی کنیم.

کی روش در پاسخ به این پرسش که بازیکنان نیجریه به خاطر پول تهدیدهایی داشته اند گفت: باید تاکید کنم که بازیکنان ایرانی به خاطر عشق به کشورشان با تمام وجود کار کرده اند. انها در این مدت تلاش زیادی داشته اند تا خود را برای جام جهانی آماده کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که تیم ایران دفاعی است گفت: اگر شما فکر می کنید که فوتبال فقط حمله است بروید روزنامه های اسپانیا را مرور کنید تا ببینید در مورد فوتبال چه نوشته اند. حتی مارادونا هم به همراه تیم آرژانتین با مشکلاتی مواجه می شد. اگر لازم باشد که ما دفاع کنیم حتما این کار را می کنیم. اگر هم لازم باشد حمله می کنیم. ما نباید طوری بازی کنیم که افکار منفی در ذهن نداشته باشیم. می توانم به شما این قول را بدهم که اگر تیم نیجریه بخواهد حمله کند و فرصت را برای ما باز کند ما حتما از آن برای حمله استفاده خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا