گوناگون

کی روش: دیدار با نیجریه مهم‌ترین بازی است

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دیدار برابر نیجریه مهم‌ترین بازی ما در این گروه و جام جهانی برزیل است و بازیکنان باید تمام تمرکز خود را دراین دیدار به کار گیرند.

به گزارش فدراسیون فوتبال, کارلوس کی روش پس از پایان تمرین روز گذشته (چهارشنبه) تیمش در جمع خبرنگاران برزیلی با بیان این مطلب،افزود: ما از صعود به جام جهانی، حضور در برزیل و همچنین بازی مقابل بهترین تیم های جهان خوشحال هستیم.

وی افزود: در برزیل کمپ بسیار خوبی در اختیار داریم و امکانات باشگاه کورینتیاس کامل و بسیار مناسب است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سووال که آیا تماشاگران برزیلی از تیم فوتبال ایران حمایت لازم را خواهند کرد یا خیر، تصریح کرد: امیدواریم تیم ملی فوتبال ایران عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و با حمایت هواداران برزیلی حتی مقابل تیم ملی آرژانتین هم عملکرد خوب و آبرومندانه ای داشته باشیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درخصوص دیدار نخست تیم ملی ایران برابر نیجریه واینکه چه تدابیری برای این بازی اندیشیده اید نیز گفت:همه بازیکنان از حضور در جام جهانی برزیل بسیار خوشحال هستند و تمرکزمان بر روی بازی اول مقابل نیجریه است. البته اینکه بازی اولمان مقابل نیجریه است و نه مقابل تیم هایی مانند برزیل، آلمان و تیم های بزرگ دیگر، برای ما وضعیت بسیار بهتری ایجاد کرده است و به طور حتم با تمام توانمان مقابل این تیم قرارخواهیم گرفت.

کی روش درپاسخ به پرسش دیگری درباره آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل ترینیداد و توباگو که قبل از آغاز جام جهانی برگزار می شود نیزاظهارداشت: سبک بازی این تیم شبیه تیم فوتبال نیجریه است اما همانند نیجریه قدرتمند نیست اما بازیکنان بسیار خوب و باتجربه و فیزیکی دارد از این رو معتقدم این دیدار کمک زیادی به ما برای بهتر بازی کردن برابر نیجریه خواهد کرد.

وی درباره اینکه آیا 11 بازیکن اصلی ایران برابر نیجریه مشخص هستند یا خیر نیز گفت: به طور حتم این موضوع رفع شده است و تصور درستی از آن دارم با این همه ما باید استراتژی مناسبی نسبت به این بازی داشته باشیم و نگاه و نگرشمان به این بازی بسیار مهم است در واقع تمام بازیکنانمان باید تمرکز کاملشان را در این بازی به کار بگیرند تا یک نتیجه قابل قبول برابر این تیم خوب آفریقایی کسب کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا