Mihanpostپیشنهاد سردبیررپرتاژ

تور اقساطی رویایی هتل ۵ ستاره گلد سیتی آلانیا Goldcity Hotel

این هتل زیبا بر روی تپه ای زیبا در ساحل دریای مدیترانه واقع شده است. اتاق های هتل با بالکن دارای چشم انداز زیبا با دیدی وسیع هستند. از امکانات هتل می توان به استخر سر پوشیده، استخر رو باز و اسپای آب گرم برنده بهترین جایزه اشاره کرد. برخی از اتاق های هتل مشرف به کوه توروس و برخی مشرف به دریای مدیترانه با دیدی فوق العاده مجهز به سیستم تهویه ی هوا، تلویزیون صفحه تخت و اتاق نشیمن هستند در برخی از اتاق ها آب گرم خصوصی نیز موجود می باشد.

برای گذراندن اوقات فراغت می توانید از صندلی های حمام آفتاب کنار استخر و شرکت در ورزش های آبی استفاده کنید. ۳٫۵۰۰ متر مربع از فضای هتل به حمام ترکی، سونا و سالن بدنسازی اختصاص داده شده است.

Screenshot 20211020 204139 Write on PDF

 

این اقامتگاه لوکس دارای ۷ رستوران است که هر کدام با منوی متفاوت و خاص انواع غذا های ترکی، ایتالیایی، مکزیکی و مدیترانه ای را سرو می کنند. شما می توانید از انواع نوشیدنی و تنقلات در هر ۶ بار هتل لذت ببرید.

هتل ۲٫۵ کیلومتر از سواحل دریای مدیترانه فاصله دارد. با ۲۵ دقیقه رانندگی می توان به مرکز شهر آلانیا رسید و پارکینگ و اینترنت بی سیم رایگان در دسترس می باشد.

هتل گلد سیتی آلانیا ، هتل ۵ ستاره ای است که در منطقه کارگیجاک در بخش شرقی شهر آلانیا واقع شده است . این هتل ۵ ستاره که بالای تپه واقع شده است ، دارای یک ساختمان اصلی و تعدادی ویلا است که در اطراف ساختمان اصلی قرار گرفته اند.

هتل گلد سیتی آلانیا کلاٌ دارای ۱۰۲۶ واحد و ظرفیت اقامت ۵۰۰۰ توریست میباشد. اگر علاقمند به گذراندن تعطیلات خود در هتلی ۵ ستاره با قیمت مناسب ، سرویس خوب و منظره بینظیر و آب و هوای ییلاقی  میباشید، بدون شک هتل گلد سیتی آلانیا انتخاب بسیار مناسبی برای شما میباشد. از جمله امکانات این هتل میتوان به موارد ذیل اشاره کرد .

امکانات هتل گلد سیتی آلانیا

استخر سرباز
استخر سرپوشیده
پارک ابی
آمفی تاتر
سینما
رستوران ها و کافه تریاهای متعدد
سونا
جکوزی
حمام ترکی
اتاق بدنسازی
اتاق های ماساژ
ساحل اختصاصی
کلوب کودکان
زمین های تنیس
زمین های حرفه ای فوتبال

صبحانه ، نهار ، شام و کل میان وعده ها غذایی به همراه انواع نوشیدنی‌ها در طول مدت تور رایگان میباشد 

۰۲۱۸۴۱۳۸۶۲۳

۰۲۱۸۴۱۳۸۶۲۴

آدرس : یوسف آباد – خیابان ۶۴ – پلاک ۱۰ – صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا