Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

نگاهی به گوشی گرد و جالب Runcible + عکس و فیلم

به گزارش میهن پست – در دنیای فناوری هر روز مدل خای مختلفی از گجت های کاربردی با اسکال مختلفی ساخته می شود که که گوشی Runcible جز این دسته از گجت ها است.این گجت چوبی گرد یک اسمارت فون است که صفحه‌ای با مقاومت بسیار بالا و یک دوربین دارد و تنها یک طرح مفهومی که شانس ورود به زندگی روزمره را ندارد، نیست.نام این غریبه‌ی دوار Runcible است و شرکت طراحی Monohm بعد از ساخت قطب‌نما و ساعت جیبی، اقلامی که سال‌ها همراه بشر بوده‌اند، آن را طراحی ، ساخته و اکنون به کنگره جهانی موبایل ( mwc 2015 ) آورده است.

 گوشی گرد Runcible
گوشی گرد Runcible

این گوشی عجیب و جالب احتمالا قابل رقابت با محصولاتی چون آیفون، نکسوس و گلکسی نخواهد بود و انتظار نمی‌رود Monohm بتواند فروش میلیونی داشته باشد اما احتمالا افراد زیادی دوست دارند که یکی از این گوشی ها را داشته باشند چرا که افرادی که آن را به دست گرفته‌‌اند می‌گوید استفاده از آن جذاب و جالب است !

 گوشی دایره ای Runcible
گوشی دایره ای Runcible

شاید با خود فکر میکنید که این اسمارت فون هم به سیستم عامل اندروید مجهز شده است ، اما باید بدانید این گوشی از سیستم‌عامل فایرفاکس بهره می‌برد و قابلیت‌های خاصی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به عنوان مثال این گوشی قادر است ویدیو یا عکس‌های دایره‌ای شکل بگیرد.

 گوشی دایره ای Runcible
گوشی دایره ای Runcible

همچنین کمپانی سازنده‌ی این محصول از طراحی دایره‌ای شکل آن نهایت استفاده را برده و مثلا اگر گوشی را در هنگام عکاسی بچرخانید، فوکوس و زوم انجام می‌شود.

runcible phone
runcible phone

runcible-6683 این گوشی شبیه به ساعت‌های جیبی قدیمی یا قطب‌نماهای سنتی به نظر می‌رسد اما همین طراحی باعث شده است به راحتی در دست جای بگیرد.درگاه‌های ورودی و خروجی مورد نیاز و همین‌طور دوربین برای آن در نظر گرفته شده است تا کارایی شبیه به موبایل‌های رایج بازار را داشته باشد.

قیمت این گوشی پایین‌تر از گوشی‌های رده‌بالای بازار است و در آن از سخت‌افزار قدرتمند یا نرم‌افزار متنوع خبری نیست. کمپانی تولید کننده‌ی Runcible، گوشی متفاوت خود را در نسخه‌های متنوع از جنس قلع، مس، برنج یا حتی چوب ساخته و تا پایان سال ۲۰۱۵ روانه‌ی بازار می‌کند.

منبع:gadgetnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا