گوناگون

یک مربی داخلی و یک مربی خارجی به تیم فولاد اضافه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی فرهادزاده معاون باشگاه فولاد خوزستان درباره وضعیت کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: علاوه بر نعیم سعداوی و کوروش بختیاری‌زاده به عنوان دو مربی خوزستانی، یک مربی دروازه‌بان خوزستانی هم در روزهای آینده به جمع کادر فنی اضافه خواهد شد. همچنین قرار است که مربی بدنساز توسط اسکوچیچ سرمربی تیم انتخاب شود و در هفته آینده به اهواز بیایند.

وی با اشاره به اینکه باشگاه رضایت کاملی از عملکرد بازیکنان تیم بزرگسالان دارد، افزود: در حال حاضر خواسته اکثریت هواداران حفظ چارچوب تیم، تقویت در برخی پست‌ها و همچنین استفاده از استعدادهای جوان و معرفی چهره های جدید می‌باشد. با توجه به این موضوعات و همچنین توجه به سیاست‌های باشگاه، تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط موفقیت تیم بزرگسالان در رقابت‌های آینده لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا دوچندان خواهیم کرد.

فرهادزاده همچنین در رابطه با وضعیت بازیکنان تیم بزرگسالان فولاد خوزستان، تاکید کرد: اکثر بازیکنان فصل گذشته با توجه به علاقه، نوع و مدت زمان قراردادشان در فصل آینده حضور دارند و با برخی دیگر از بازیکنان در حال گفتگو هستیم که انشاء الله در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با سایت این باشگاه، در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر احتمال خروج چند بازیکنان تیم، خطاب به هواداران تاکید کرد: مطمئنا باشگاه تمامی تلاش خود را برای حفظ بازیکنانش خواهد کرد و در کنار این موضوع هرچه از دستمان برآید برای تقویت و پیشرفت تیم‌مان انجام می‌دهیم، در اولین گام با انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم که مورد قبول بیشتر هواداران فولاد و به اعتقاد کارشناسان بهترین گزینه برای جانشینی حسین فرکی بوده کارمان را شروع کردیم و برای حضور قدرتمند در رقابت های آینده در زمینه بازیکن هم سعی مان بر تقویت توان تیم است.

فرهادزاده در پایان گفت: بازیکنان فصل گذشته تیم به جز عباس محمد رضایی، مهدی نوری، لئندرو چاوز، حسن جعفری، سعید سالارزاده همگی در فصل آینده هم با پیراهن تیم فولاد خوزستان به میدان خواهند رفت و دو بازیکنان برزیلی ما نیز در روزهای آینده قراردادهای جدیدشان را امضا خواهند کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا