گوناگون

از مجرم شناخته شدن نویسنده روزنامه “ابرار” تا ارجاع پرونده “شهید خلیلی” به دادسرا

 
مصوبه دولت دهم درباره استخدام بدون امتحان ابطال شد

2312740 211

هیات عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دولت دهم که استخدام برای مشاغل کلیدی، حساس و یا موارد خاص را بدون برگزاری امتحان یا مسابقه تخصصی تجویز کرده است، ابطال کرد.
 
 **یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین اعدام شد، بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران، محکوم علیه “غلامرضا خسروی سوادجانی” فرزند قلی نام دارد که پیشتر به اتهام محاربه از طریق تلاش موثر برای پیشبرد اهداف گروهک منافقین فعالیت کرده بود.محکوم یاد شده از سال 1360 تا 1365 سابقه دستگیری و محکومیت قضایی در هواداری از جریان نفاق را داشت، وی در بهمن ماه سال 1386 بار دیگر به دلیل ارتباط با این گروهک تحت تعقیب قضایی قرار گرفته بود.

2312739 286

یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین اعدام شد
 
سحرگاه یکشنبه(11خردادماه) یکی از افراد مرتبط با گروهک تروریستی منافقین اعدام شد.
 
**”سرای دلگشا” یک پروژه ساخت و ساز تجاری در محدوده میدان 15 خرداد تهران است و مسوولان سازمان میراث فرهنگی براین باورند که این مجتمع در حریم کاخ گلستان قرار گرفته و ممکن است این طرح باعث خروج این اثر تاریخی از فهرست ثبت جهانی یونسکو شود.

2312742 258
 

رای پرونده “سرای دلگشا” صادر شد/ شکایت شاکی رد شد

مدیر کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت: بر اساس رای صادره دیوان، اعتراض شهرداری و میراث فرهنگی در پرونده سرای دلگشا به رای بدوی وارد دانسته شد و شعبه تجدید نظر شکایت اولیه شاکی مبنی بر درخواست ابطال مصوبه کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران را رد کرد.

صبح یکشنبه (11 خرداد) جلسه دادگاه مطبوعات به ریاست قاضی مدیر خراسانی در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد و به پرونده‌های روزنامه ابرار و نشریه مهرتابان رسیدگی شد.

2312744 598

نویسنده روزنامه “ابرار” به اتهام نشر اکاذیب مجرم شناخته شد

سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات گفت: نویسنده روزنامه ابرار “علی صارمی” به اتهام نشر اکاذیب و توهین مجرم شناخته شد.

**شهید علی‌ خلیلی در یکی از شب‌های تیر ماه سال 1390 در جریان نهی از منکر پسر جوانی به نام احسان با ضربه‌های چاقوی وی به شدت مجروح شد و توسط دوستانش به بیمارستان منتقل شد که البته چند بیمارستان وی را پذیرش نکردند و این طلبه جوان دو سال از زندگی خود را با جراحات ناشی از این درگیری طی کرد، سرانجام روز چهارم فروردین ماه سال جاری این طلبه ناهی از منکر در اثر شدت جراحات به دیدار حق شتافت، پس از درگذشت حجت‌الاسلام علی خلیلی، پرونده ضارب وی به اتهام قتل به جریان افتاد و صبح روز دوشنبه 12 خرداد جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی “حسین اصغرزاده” برگزار شد.

2312741 654
 

 گزارش مشروح دادگاه رسیدگی به پرونده ضارب “شهید خلیلی”/ پرونده به دادسرا ارجاع شد

دادگاه رسیدگی به پرونده ضارب شهید خلیلی صبح امروز در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد که به دلیل اعتراض وکیل متهم و برخی نقایص به دادسرا ارجاع شد.
 
**در جریان کشف پرونده فساد 3000 میلیاردی، ” محمدرضا خاوری” رئیس بانک ملی ایران به عنوان یکی از مجرمان این پرونده شناخته شد، وی پس از کشف این فساد از کشور گریخت و از آن جایی که تبعیت کانادایی داشت اکنون در این کشور اقامت دارد. دستگاه قضایی کشورمان خاوری را به‌علت تخلفات صورت گرفته در این فساد وی را تحت تعقیب قرار داده و این موضوع را از طریق پلیس اینترپل پیگیری می‌کند.

2312743 160
 
قول مساعد رئيس دفتر مقابله با جرم سازمان ملل متحد برای بازگرداندن خاوری

رئيس سازمان بازرسی كل كشور از رئيس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد(UNODC) در تهران خواست در بازگرداندن “محمودرضا خاوری” با دستگاه قضايی همكاری كند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا