گوناگون

دقيقي: بخاطر مشکلات شخصي از تراکتور رفتم

سعيد دقيقي در رابطه با به توافق نرسيدن با مسئولان تراکتورسازي اظهار کرد: چند روز پيش به باشگاه دعوت شدم ولي به دليل مشکلات نتوانستم بروم و چهارشنبه مجددا به دعوت باشگاه براي تسويه حساب و مذاکره براي فصل بعد به باشگاه رفتم. قبل از رفتنم به باشگاه آقاي نظمي مي‌دانست که از يک سري مشکلات گله‌مند هستم و اميدوارم که آقاي نظمي آن‌ها را حل کند.

به نقل از ايسنا، وي افزود: آقاي نظمي به من پيشنهاد تمديد قرارداد براي فصل آينده را داد. من در آن لحظه مي‌توانستم مثل ساير بازيکنان کاري کنم که اول پولم را بگيرم، شرط و شروطي بگذارم و سياه‌نمايي کنم و بعد وارد مذاکره شوم تا پولم را زنده کنم. ولي در همان ابتدا به آقاي نظمي گفتم که قصد حضور در تراکتور را ندارم و اگر بحثي در رابطه با طلب فصل قبل است ان‌شاءالله آن را پرداخت مي‌کنيد. ولي من براي فصل آينده به خاطر وجود مشکلات زياد، نمي‌توانم با شما همکاري کنم و مسئولان هم وقتي ديدند که من خيلي روشن و با قاطعيت و منطقي صحبت مي‌کنم، مذاکره را ادامه ندادند.

سعيد دقيقي ادامه داد: جا دارد از همه هواداران تيم تراکتورسازي و مردم خوب شهر تبريز تشکر کنم. چون من چند سالي در اين شهر بودم و در سال گذشته هم با شادي هواداران تراکتور شاد شدم و با ناراحتي آن‌ها ناراحت شدم. خيلي خوشحالم که در قهرماني تراکتورسازي در جام حذفي بيشترين نقش را داشتم و توانستم در آوردن جام به تبريز بعد از 40 سال کمک زيادي کنم. هواداران تراکتور هميشه اين را بدانند که نام تراکتور در قلب من حک شده و تبريز در نظر من جزو بهترين شهرهايي است که تاکنون در آن زندگي کرده‌ام ولي به خاطر يک سري مشکلات شخصي بود که نتوانستم در تبريز بمانم. از همه آن‌ها عذرخواهي مي‌کنم و به آن‌ها مي‌گويم مطمئن باشند که باز هم به عنوان بازيکن و براي خدمت کردن به تبريز باز خواهم گشت.

مهاجم سابق تراکتورسازي در پايان گفت: بايد از آقاي خطيبي هم عذرخواهي کنم چون ايشان دو سال پياپي براي همکاري با من تمايل نشان دادند. يک بار سال گذشته با تيم گسترش و اين بار هم براي فصل آينده با تيم تراکتور نتوانستم در خدمت ايشان باشم. ولي من مطمئنم که با حضور آقاي خطيبي که سرمربي جوان کنوني تراکتور هستند، اين تيم روزهاي خوبي را سپري خواهد کرد و از صميم قلب براي ايشان آرزوي موفقيت دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا