گوناگون

ابن قاسم: هواداران بدانند به فکر تيم هستيم

حسين ابن قاسم در مورد بازگشت از ارمنستان گفت: براي ديدن کمپي که اردوهاي ورزشي برگزار مي شود به ارمنستان رفته بودم. امکانات اين کمپ خوب است و منتظر ايميل مسئولان اين کمپ هستيم تا زمان دقيق اردوي خود را مشخص کنيم. احتمالا از 8 تير به مدت 10 روز به ارمنستان مي رويم.

به نقل از فارس، وي در خصوص اينکه اين روزها هواداران فولاد نسبت به وضعيت نقل و انتقالات اين تيم نگران هستند‏، اظهار داشت: هواداران فولاد در اين مدت تماس هاي زيادي داشته اند و باشگاه را مقصر رفتن مکاني و عبدالله کرمي مي دانند در حالي که اين طور نيست. بازيکني که ديگر با يک باشگاه قرارداد ندارد نمي توان به زور نگه داشت. هواداران فولاد بدانند که ما قبل از جدايي قطعي سوشا مکاني و کرمي با اين دو بازيکن صحبت کرديم و هر دو قول دادن بمانند و حتي براي مذاکره قرار هم گذاشتيم اما هيچ کدام سر قرار نيامدند و بعد مشخص شد که به تيم هاي ديگري رفته اند.

وي افزود: برخي از هواداران فکر مي کنند که باشگاه به آنها پول نداده است اما اين بازيکنان اصلا براي مذاکره به باشگاه نيامدند که کار به بحث مالي بکشد. عبدالله کرمي در پيغامي گفته که مشکل خانوادگي داشته اين درحاليست که مديربرنامه هاي اين بازيکن به خود من گفته بود که اين بازيکن حتما در فولاد مي ماند. سوشا مکاني هم بعد از قرارداد با پرسپوليس تماس گرفت و از باشگاه فولاد عذرخواهي کرد.

ابن قاسم ادامه داد: ما قطعا به فکر تيم هستيم و هواداران نگران نباشند. فولاد هميشه به جوانان خود اعتماد کرده و نتيجه آن را هم ديده است. اسکوچيچ قرار است شنبه در اهواز حضور پيدا کند و بايد ببينيم که نظر او براي جذب بازيکن چيست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا