گوناگون

آتش سوزی در خیابان مالک اشتر

به گزارش خبرگزاری مهر،در محل حادثه یک ساختمان در حال احداث مشاهده می شد که تعدادی کارگر در اطراف آن در حال کاربودند. یکی از کارگران به نام پرویز-ا 33 ساله که در ارتفاع 9 متری در حال بستن پیچ و مهره اسکلت فلزی بود به علت نامعلومی تعادلش را از دست می دهد و از روی تیر آهن ها بر روی زمین سقوط می کند.

 آتش نشانان به محض رسیدن وی را بر روی برانکارد فیکس کرده و با استفاده از تاور کرین موجود در محل وی را به سطح خیابان انتقال و برای اعزام به مرکز درمانی داخل آمبولانس اورژانس که در حاشیه خیابان توقف کرده بود منتقل کردند.

آتش سوزی ساختمان مسکونی در خیابان مالک اشتر

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با اطلاع از رخداد این حادثه ساعت 08:19 صبح امروز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های 85 و 33 و گروه امداد و نجات 5 را به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی به خیابان مالک اشتر، خیابان نهر فیروز آباد اعزام کرد.

رحمان شکری، رئیس ایستگاه 85 سازمان آتش نشانی تهران که از لحظات اولیه در محل حادثه حضور داشت در این باره اظهارداشت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه از طبقه سوم یک ساختمان مسکونی آتش و دود به بیرون زبانه می کشید.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول اقدام به بررسی طبقات و جستجوی محبوس شدگان احتمالی پرداخته و گروه دوم با استفاده از لوله های آبدهی اقدام به خاموش کردن شعله های آتش کردند.

رعایت نکردن اصول ایمنی خودرو سواری را به آتش کشید

 ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران با دریافت خبر وقوع این حادثه، ساعت 18:43 دقیقه روز گذشته بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 74 را به محل حادثه درخیابان حصارک، خیابان نسیم اعزام كرد.

به گفته محمد طالش خان فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه؛ شارژ دستی و غیر اصولی مخزن گاز خودرو سواری دو گانه سوز در مجاورت خیابان و کشیدن سیگار توسط راننده 38 ساله در مجاورت خودرو باعث انفجار و شعله وری کامل خودرو سواری شده بود.

وی افزود: آتش نشانان در زمانی کمتر از دو دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده، شعله های آتش را که خودرو سواری را در بر گرفته بود مهار و خاموش کردند.

آتش نشانان با حضور عوامل اورژانس راننده 38 ساله خودرو به نام(بهروز-ع) را که از ناحیه دو دست و صورت دچار سوختگی شده بود جهت مداوا تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی علت حادثه را نشت گاز از اتصالات غیر اصول و کشیدن سیگار در مجاورت خودرو دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا