گوناگون

آلمان کار برزيل را در نيمه اول يکسره کرد

تيم‌هاي ملي فوتبال برزيل و آلمان براي برگزاري ديدار نيمه نهايي جام بيستم از 30 دقيقه بامداد امروز (چهارشنبه – به وقت ايران) در ورزشگاه مينيرائوي شهر بلو هوريزونته به مصاف هم رفتند که نيمه نخست اين ديدار با نتيجه 5 بر صفر به سود آلمان به پايان رسيد.

براي آلمان در اين نيمه توماس مولر (11)، ميروسلاو کلوزه (23)، توني کروس (23 و 24) و خديرا (29) موفق به گلزني شدند تا ژرمن‌ها با پيروزي 5 بر صفر به رختکن بروند.

در شرايطي که برزيلي‌هاي ميزبان سعي مي‌کردند از همان ابتداي بازي خودشان را به دروازه آلمان نزديک کنند؛ اين ژرمن‌ها بودند که صاحب کرنر شدند و توماس مولر توانست از غفلت مدفعان برزيل استفاده کند و در دقيقه 11 توپ ارسالي کروس را با يک ضربه بغل پا به اولين گل بازي تبديل کند.

شاگردان لو يک بار ديگر روي يک کار تيمي وارد محوطه جريمه برزيل شدند و توپ را به کلوزه رساندند. ضربه اول اين بازيکن از سوي سزار دفع شد اما در برگشت باز هم اين بازيکن توانست در دقيقه 23 گل دوم را به ثمر برساند و خودش را هم در جام جهاني 16 گله کند.

يک دقيقه بعد کروس گل سوم آلمان را به ثمر رساند و تنها دو دقيقه بعد، يعني در دقيقه 26 اين بازيکن گل دوم خود و چهارم آلمان را به ثمر رساند تا بغض هواداران برزيلي حاضر در ورزشگاه خيلي زود به اشک تبديل شود.

اتفاقات عجيب بازي همچنان ادامه داشت و اين بار خديرا با يک بغل پا دروازه سزار را گشود تا در دقيقه 29 پنجمين گل آلمان را به ثمر برساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا