گوناگون

مانچيني: بالوتلي را سرزنش نکنيد

ايتاليا با دو شکست برابر کاستاريکا و اروگوئه خيلي زود از جام جهاني حذف شد تا ماريو بالوتلي و يارانش زودهنگام به خانه برگردند.

روبرتو مانچيني که به نظر مي رسد ببه زودي به عنوان سرمربي تيم ملي ايتاليا انتخاب شود با حمايت از ماريو بالوتلي گفت: او را به خاطر حذف ايتاليا در جام جهاني سرزنش نکنيد. بالوتلي بازيکن بسيار مهمي براي ايتاليا محسوب مي شود و در سال هاي گذشته توانسته ارزش هاي خودش را به خوبي نشان دهد. چيزي که براي من اهميت دارد اين است که بالوتلي رفتارش را تغيير دهد و حرفه اي فکر کند . من با او در منچستر سيتي کار کردم و مي دانم که او چه رفتار خاصي دارد. بالوتلي بايد تمام تمرکز خودش را معطوف به تمرين کند و نگذارد چيزي تمرکز او را بر هم بزند.

سرمربي سابق گالاتاسراي در ادامه گفت: در حذف ايتاليا از جام جهاني همه به يک اندازه مقصر هستند. نبايد همه بالوتلي را مقصر حذف ايتاليا بدانند. اين تورنمنت مي تواند آغازي براي دوران طلايي اين بازيکن باشد. بالوتلي نيز مانند خيلي از ديگر بازيکنان بزرگ ممکن است اشتباه کند. اگر ماريو بداند که چطور تمرين کند و زندگي سالمي داشته باشد مي تواند بيش از اين ها رشد کند و به بازيکني بزرگ تبديل شود.

مانچيني در پايان گفت: ايتاليا نياز به بازسازي دارد . تيم بايد دچار تغيير و تحول شود و اگر اين تحول از بالوتلي ايجاد شود بسيار خوب خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا