گوناگون

دميکليس: فان‌خال بهترين مربي‌اي است که ديده‌ام

آرژانتين و هلند بامداد پنجشنبه در دومين ديدار مرحله نيمه نهايي جام جهاني برابر هم به ميدان مي‌روند. مارتين دميکليس مدافع تيم ملي آرژانتين پيش از اين ديدار حساس به تمجيد از لوئيس فان‌خال سرمربي هلند پرداخت و او را بهترين مربي توصيف کرد که تا به حال با او کار کرده است.

مارتين دميکليس پيش از ديدار برابر هلند گفت: فان خال بهترين مربي‌اي است که من در دوران ورزشي‌ام ديده‌ام. من در بايرن مونيخ اين فرصت را داشتم که با فان‌خال کار کنم. بايد بگويم که تجربه فوق‌العاده‌اي از کار کردن با فان خال به دست آوردم. او مربي‌اي بسيار ويژه‌اي است و هميشه به خوبي به جزئيات توجه مي‌کند. از همان موقع مي‌دانستم که فان خال از چه مهارتي در مربي‌گري برخوردار است. خوشحالم که او اکنون با هلند نتايج خوبي در جام جهاني کسب کرده. شور و شوقي که فان خال دارد هميشه به خوبي به بازيکنانش منتقل مي‌شود و آن را مي‌توانيد در زمين مسابقه ببينيد.

مدافع تيم ملي آرژانتين درباره بازي حساس با هلند گفت: آن‌ها تيمي فيزيکي و در عين حال تکنيکي هستند. به هيچ وجه بازي آساني برابر هلند نخواهيم داشت معتقدم که 90 دقيقه سخت و دشوار انتظار ما را مي‌کشد. اميدوارم در نهايت اين تيم ما باشد که پيروز از زمين مسابقه خارج مي‌شود. ما تا اينجا توانسته‌ايم تمام بازي‌هايمان را با پيروزي پشت سر بگذاريم اما در بازي مهمي برابر هلند بازي‌هاي گذشته دو تيم هيچ تاثيري در سرنوشت مسابقه ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا