گوناگون

آماده‌سازی گروه‌های دوام جنوب شرق پایتخت در سایت امداد و نجات

منوچهر رحیمی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح آماده‌سازی گروه‌های دوام محلات 20 گانه منطقه 15 در سایت امداد و نجات در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور آمادگی هر چه بیشتر و انسجام گروه‌های دوام محلات 20 گانه منطقه 15 هنگام مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه در دست اجرا است.

رحیمی اظهار داشت: در این طرح گروه‌های دوام تحت نظارت کارشناسان مدیریت بحران منطقه 15، پس از آموزش‌های لازم پیرامون حمل مصدوم، عبور از موانع، عبور از لوله و … در سایت امداد و نجات آماده‌سازی می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آماده‌سازی گروه‌های دوام محلات 20 گانه منطقه 15 در سایت امداد و نجات،‌ برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی حمل مصدوم، عبور از موانع و گذر از لوله، … چگونگی گذر از سایت امداد و نجات اقدامات اجرایی این طرح است.

رحیمی خاطرنشان کرد: برگزاری مانورهای زلزله، تخلیه امن اضطراری، پناهگیری صحیح، اطفای حریق، آواربرداری، چادرزنی، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مدیریت بحران، مبانی بحران، دید بحران،‌ کمک‌های اولیه،‌ کار با تجهیزات امداد و نجات، توزیع اقلام آموزشی مدیریت بحران،‌ زلزله و ایمنی از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 15 است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا