گوناگون

حاج رضایی : ایتالیا را صعود کرده می بینم

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، امیر حاج رضایی که به عنوان کارشناس در برنامه بیست چهارده امشب ، حضور داشت ، پیش از شروع بازی عنوان کرد: این بازی یکی از کلیدی ترین بازی های گروه خواهد بود زیرا من ایتالیا را صعود کرده می دانم . ایتالیایی ها بی جهت نگفتند که تاکتیک برای ما است.

وی افزود: بر اساس بازی اول دو تیم ، شانس انگلیس را بیشتر می بینم ، اروگوئه در بازی اول بی روحیه، بی انگیزه بود و براحتی تسلیم گردید ولی انگلیس تا پایان بازی تلاش خود را کرد.

 حاج رضایی در خصوص اروگوئه گفت: برای آنها نیز به همین اندازه ، این بازی حساسیت دارد ضمن اینکه سوآرز بدلیل جراحی زانو آماده نیست، اما بعنوان یک نماد از اروگوئه می تواند باعث افزایش روحیه تیم شود.

 نقطه ضعف انگلستان قلب خط دفاعش است

 امیر حاج رضایی پس از پایان بازی تیم های انگلیس و اروگوئه نظر کارشناسی اش را اینگونه بیان کرد: بازی که دیدیم واقعآ یک جنگ تمام عیار بود ، سرعت بازی و همچنین درگیریها خیلی بالا بود . به نظر من نقطه ضعف تیم انگلستان قلب خط دفاعی اش بود ، همانگونه در صحنه گل نیز مشاهده شد ، دو مدافع تیم انگلستان جا ماندند.

وی افزود: به نظر می رسد بعد از این نتیجه  نیمکت تیم انگلستان دچار تغییر و تحول شود چون حذف در دور اول با وجود داشتن امیدهای زیاد ، برای جامعه انگلیس غیر قابل قبول است.

 اروگوئه با تعصب برای پیروزی جنگید

 حاج رضایی در ادامه بیان داشت : بعضی تیم ها در نخستین بازی خود عملکرد خوبی نداشتند ولی در بازی بعدی خیلی بهتر ظاهر شدند که یکی از آنها ، تیم اروگوئه است . در حالیکه مقابل تیم کاستاریکا خیلی ساده تسلیم شد که البته شاید به دلیل دست کم گرفتن تیم حریف بود ،  شاهد آن بودیم که امروز با چه تعصبی بازی کردند و با فداکاری در برابر تیم انگلستان برای پیروزی جنگیدند . اروگوئه می تواند برای تیم های مدعی مشکل ساز شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا