Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

آمريكايي ها در خانه،مقابل تيم ملي كشتي آزاد ايران زانو زدند + عكس

به گزارش ميهن پست – در مسابقه فینال فراز و نشیب‌هایی در کشتی‌ها به وجود آمد که باعث شد رقابت به بالاترین حساسیت ممکن برسد و فشار زیادی به کادرفنی وارد شود، اما به لطف خدا جوانان این مملکت باز هم افتخار آفرینی کردند. آنها واقعا از جان مایه گذاشتند و با غیرت کشتی گرفتند تا پرچم ایران را در خاک آمریکا بالا ببرند.

قهرماني ايران در جام جهاني كشتي 2015 آمريكا
قهرماني ايران در جام جهاني كشتي 2015 آمريكا

رسول خادم در اين خصوص می‌گوید ملی‌پوشان ایران واقعا از جان مایه گذاشتند تا پرچم ایران را در کشور آمریکا برافراشته کنند.رییس فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پس از قهرمانی ایران در جام جهانی لس آنجلس اظهار کرد: از لحاظ شرایط فنی مسابقات از کیفیت بالاتری نسبت به سه سال قبل برخوردار بود. تیم ما از مجموعه ای از کشتی‌گیران جوان و با تجربه تشکیل شده بود که البته غلبه با ترکیب جوان‌تر تیم بود. رقابت با آذربایجان حساسیت بالایی داشت و همچنین مبارزه با آمریکا به دلیل شرایط و فضای سنگین رقابت با این تیم در کشورش بسیار سخت و دشوار شده بود.

جام جهاني كشتي 2015 آمريكا
جام جهاني كشتي 2015 آمريكا

وی ادامه داد: در مسابقه فینال فراز و نشیب‌هایی در کشتی‌ها به وجود آمد که باعث شد رقابت به بالاترین حساسیت ممکن برسد و فشار زیادی به کادرفنی وارد شود، اما به لطف خدا جوانان این مملکت باز هم افتخار آفرینی کردند. آنها واقعا از جان مایه گذاشتند و با غیرت کشتی گرفتند تا پرچم ایران را در خاک آمریکا بالا ببرند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که آیا داوری‌ها در برخی کشتی‌ها یک طرفه و به سود میزبان نبود؟ گفت: با توجه به این که آمریکا میزبان بود تا یک حدی این موضوع طبیعی است، اما داوری در برخی از کشتی‌ها از جمله در 57 و 61 کیلوگرم مرزهای پیش‌بینی شده را می شکافت و اعمال نفوذ بسیار مشهود بود.

554455

خادم در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید کشتی‌گیران جوان از برخی با تجربه‌ها که باید بار تیم را بر دوش می کشیدند بهتر عمل کردند، گفت: نمی‌شود گفت که همه اعضای تیم در شرایط خوبی بودند. برخی از کشتی‌گیران اشکالات فنی داشتند که مجددا در این مسابقات ظهور پیدا کرد به خصوص در کشتی با آمریکا که حساسیت خیلی بالا رفت و فشار روانی حاکم بر مسابقه بسیار سنگین بود.

 

به نقل از ايسنا ، خادم همچنین گفت: من این قهرمانی را به مردم تقدیم می‌کنم که تنها حمایت کنندگان واقعی ورزش ما هستند و در هر کشوری هم که می رویم تیم ملی را تنها نمی‌گذارند.

رییس فدراسیون کشتی در پایان گفت: حرکت جوان ها در این رقابت‌ها برای آینده کشتی کشور بسیار نوید بخش بود و آنها واقعا در این مبارزات سنگین با غیرت و مردانه مبارزه کردند تا پرچم کشورشان را بالا ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا