Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

11 ملی پوش در لیست تیم فوتسال وحید شمسایی ؟

به گزارش میهن پست – شمسایی معتقد است اولویت استفاده از بازیکنان داخلی است. در صورتی که نتوانیم برای پست‌های موردنظرمان با بازیکنان داخلی به توافق برسیم، این احتمال هست که با بازیکنان خارجی قرارداد ببندیم.در همین راستا،فهرست ۱۱ نفره وحید شمسایی برای تیم فوتسال تاسیسات دریایی مشخص شد که هر ۱۱ بازیکن یا ملی پوش هستند و یا سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.

تیم تاسیسات دریایی تهران بعد از رسیدن به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال، عزم خود را جزم کرده است تا با جذب بازیکنان موردنظر و رفع نقاط ضعف خود، تیمی قدرتمند را روانه مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا کند. وحید شمسایی سرمربی تیم تاسیسات که فهرستی از ۱۱ بازیکن را به مسئولان باشگاه داده، خواستار جذب چهار بازیکن از این فهرست شده است.

۱۱ بازیکن موردنظر شمسایی یا ملی پوش هستند و یا سابقه حضور در تیم ملی را دارند. محمد کشاورز، محمد طاهری، مهدی جاوید و احمد اسماعیل پور از تیم گیتی پسند، علیرضا وفایی و ابوالقاسم عروجی از تیم ماهان تندیس قم، قدرت بهادری از تیم فرش آرای مشهد، محمد شجری از شهرداری ساوه، وحید شفیعی از تیم دبیری و حسین طیبی و بهروز جعفری لژیونرهای ایران که در روسیه و اسپانیا بازی می‌کنند، در این فهرست قرار دارند.

وحید شمسایی با تایید این مطلب گفت: این بازیکنان در لیست من هستند و از باشگاه خواسته‌ام تا طبق اولویت با آنها مذاکره کنند. بعضی از بازیکنان قرارداد دارند که باید با باشگاهشان مذاکره کنیم و بعضی ها هم آزاد هستند و مشکلی ندارند. در هر صورت ما فقط می‌توانیم چهار بازیکن از لیگ برتر جذب کنیم نه بیشتر.

وی افزود: اولویت ما استفاده از بازیکنان داخلی است. در صورتی که نتوانیم برای پست‌های موردنظرمان با بازیکنان داخلی به توافق برسیم، این احتمال هست که با بازیکنان خارجی قرارداد ببندیم.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا