Mihanpostپیشنهاد سردبیررپرتاژ

آموزشگاه فنی پارس ، بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای در ایران

همانطور که می دانید امروزه مشاغل فنی یکی از پولسازترین مشاغل در تمام دنیا است. مشاغلی که می توان با سرمایه اندک و تنها از طریق کسب مهارت های لازم با گذراندن دوره های فنی در آموزشگاه های مربوطه به درآمدزایی پرداخت.

خوشبختانه امروزه به دلیل استقبال افراد از مشاغل فنی آموزشگاه های متعددی دوره های فنی حرفه ای را برگزار می نمایند، در ادامه این مطلب به معرفی آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین و بزرگترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های فنی حرفه ای می پردازیم.

آموزشگاه فنی پارس
آموزشگاه فنی پارس

معرفی آموزشگاه فنی پارس تهران

آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین و بزرگترین آموزشگاه های فنی در ایران است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و با سال ها تجربه دوره های آموزشی متعددی را در زمینه برق، الکترونیک و مکانیک برگزار کرده و هر ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

برخی از مهم ترین مزایای این آموزشگاه عبارتند از:

  • آموزش زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و اساتید متخصص و حرفه ای
  • ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای
  • آموزش عملی در کارگاه های مجهز
  • بازآموزیی رایگان در صورت عدم یادگیری دوره
  • به روز بودن دوره آموزشی
  • پشتیبانی نامحدود
  • خوابگاه

از جمله دوره های مهم و پولساز این آموزشگاه عبارتند از:

آموزشگاه فنی پارس
آموزشگاه فنی پارس

آموزش برق خودرو

آموزش برق خودرو یکی از دوره های بسیار پرطرفدار در این آموزشگاه است  که همه ساله کارآموزان بسیار در آن ثبت نام کرده و خود را برای ورود به بازار کار برق خودرو آماده می کنند. این دوره مناسب افرادی می باشد که علاقه مند هستند در زمینه برق خودرو فعالیت داشته باشند، یا در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و قصد حرفه ای شدن در این زمینه را دارند.

آموزشگاه فنی پارس در این دوره آموزشی صفر تا صد طریقه عیب یابی و تعمیر مشکلات برق خودرو را توسط اساتید متخصص و به صورت کاملا عملی آموزش خواهد داد. آموزش شناسایی، عیب یابی و تعمیر خطاهای مختلف مربوط به برق خودرو مانند خطای آوانس جرقه، دمای آب، زمان احتراق، استارت، کنیستر، آموزش کار با دستگاه دیاگ، آموزش و شرح سیستم هوارسانی، سوخت رسانی و جرقه زنی در موتورهای انژکتوری و غیره برخی از سرفصل های آموزشی مطرح شده در این دوره آموزشی می باشد.

آموزشگاه فنی پارس
آموزشگاه فنی پارس

آموزش تعمیرات ایسیو خودرو

ایسیو خودرو که به آن کامپیوتر خودرو نیز می گویند یکی از مهم ترین بخش های خودرو می باشد که وظیفه کنترل و هماهنگی میان سیستم های مختلف خودرو را بر عهده دارد. دوره آموزش تعمیرات ecu خودرو مهارت کار با ایسیو و طریقه عیب یابی و تعمیرات آن را به شما آموزش می دهد.

در این دوره آموزشی اساتید با تجربه و متخصص کلیه مهارت های لازم برای عیب یابی و تعمیر ایسیو انواع خودروها را به شما آموزش می دهند. کلیه آموزش ها در این دوره به صورت عملی بوده و کارآموزان مطالب آموزشی را زیر نظر استاد دوره تمرین می کنند.

آموزش تعمیر و عیب یابی انواع ایسیو، آموزش نقشه خوانی، آشنایی با قطعات داخل ecu، آموزش نحوه تشخیص خطا با دستگاه دیاگ، آموزش نحوه تست با دستگاه ایسیو تستر برخی از سرفصل های آموزشی این دوره آموزشی می باشد.

آموزشگاه فنی پارس
آموزشگاه فنی پارس

آموزش پی ال سی

آموزش plc یکی از دیگر دوره های آموزشی بسیار پرطرفدار و درآمدزا در این آموزشگاه است که از بازار کار عالی و درآمدزایی بهره مند می باشد. پی ال سی کنترل گری قابل برنامه ریزی می باشد که به دلیل کاربردهای بسیار عالی آن امروزه در بخش صنعتی، تجاری، اداری و غیره کاربرد بسیاری داشته و نقش مهمی در کنترل فرایندها دارد. این امر نشان از بازار کار عالی این شغل و اهمیت این دوره آموزشی می دهد.

آموزشگاه فنی پارس در این دوره آموزشی کلیه مهارت های لازم برای ورود و موفقیت در این شغل را به کارآموزان این رشته آموزش می دهد. آموزش پی ال سی دلتا، زیمنس، آموزش برنامه نویسی پی ال سی برخی از مطالب آموزشی ارائه شده در این دوره آموزشی می باشد.

کارآموزان پی ال سی به دلیل پروژه محور بودن دوره فوق پس از پایان دوره به راحتی می توانند وارد بازار کار شده و به صورت شخصی یا از طریق استخدام در کارخانه ها، شهرک های صنعتی و غیره به فعالیت پرداخته و از درآمد بالای این شغل بهره برداری کنند.

آموزشگاه فنی پارس علاوه بر دوره های آموزشی فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی، آموزش تعمیرات و نصب کولر گازی و پکیج دیواری، آموزش مکانیک خودرو تنها برخی از دیگر دوره های آموزشی این آموزشگاه می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دیگر دوره های این مرکز و ثبت نام به سایت آموزشگاه فنی پارس به آدرس https://amoozeshgahfanni.com/ مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۰۸ تماس حاصل نمایید.

آدرس آموزشگاه فنی پارس: میدان انقلاب خیابان کارگر شمالی ۱۰۰ متر بالاتر از میدان انقلاب روبروی ورودی پارکنیگ مهرسان پلاک ۲ طبقه اول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا