گوناگون

آموزش موجب ارتقای سطح علمی کارکنان دستگاهها می شود

81135772 5646587

ˈ سید محمود حسینیˈ در نشست آموزشی مسئولین دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی افزود: مسئولان آموزش در دستگاه های اجرایی باید به انجام نیازسنجی های آموزشی دستگاه های مربوطه به گونه ای برنامه ریزی کنند تا برگزاری دوره های آموزشی متناسب با نیاز کارکنان و در راستای وظایف شغلی آنان به انجام برسد.

وی ادامه داد: مسوولان آموزش در دستگاه های اجرایی می توانند پیشنهادات خود را متناسب با وضعیت استان و نیز به صورت کارشناسی شده برای طرح و پیگیری در مرکز به اداره کل آموزش و پژوهش استانداری ارسال کنند.

وی احاطه مسئولان آموزش در دستگاه های اجرایی بر دستورالعمل ها آیین نامه های مرتبط را بسیار مهم و مورد نیاز دانست و گفت: مسئولان آموزش باید حقوق آموزشی کارکنان را به آنان متذکر شده و یادآوری کنند تا در آینده با مشکلی در این زمینه مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه با تصمیماتی که اتخاذ شده آموزش در آینده نقشی مهمی در ارتقای کارکنان ایفا خواهد کرد اظهار داشت: با تصمیاتی که در مرکز گرفته شده علاوه بر تاثیرات آموزش در افزایش حقوق و مزایای کارکنان در ارتقای شغلی آنان نیز موثر خواهد بود.

وی بر ارتقای سطح کیفی دوره های آموزش در دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: صرف شرکت کارکنان در دوره های آموزشی و دریافت گواهینامه مربوطه ملاک نیست بلکه باید مسئولان آموزش دوره های آموزشی را از حیث میزان اثرگذاری و اثرات آن بر ارتقای سطح کیفی خدمات در بخش های تخصصی دستگاه ها اقدامات لازم را به انجام برسانند.

وی آسیب شناسی دوره های آموزشی را مورد تاکید قرار داد و افزود: یکی دیگر از مواردی که باید مورد توجه مسئولان آموزش در دستگاه های اجرایی باشد آسیب شناسی دوره های آموزشی است تا بتوان با انجام برنامه ریزی های میان و بلند مدت نسبت به مرتفع کردن آنان اقدمات و برنامه ریزی های لازم را انجام داد.665

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا