گوناگون

آموزش 7 هزار راننده سرویس مدرسه تا پیش از مهرماه

شهرام جباری زادگان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره های آموزشی ویژه ای برای رانندگان تاکسی ویژه سرویس مدارس تا پیش از مهرماه برگزار می شود که در این دوره ها هم بازآموزی برای رانندگانی که سال های گذشته این دوره ها را سپری کرده اند صورت می گیرد و هم رانندگان جدید تحت آموزش قرار می گیرند.

وی ادامه داد: این آمادگی وجود دارد که چنانچه تعداد سرویس مدارس تحت پوشش تاکسیرانی در سال تحصیلی جدید افزایش یابد تا 10 هزار راننده تاکسی از این دوره های آموزشی بهره مند شوند.

معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه از ارائه آموزشهای ترافیکی در 110 مدرسه تهران خبر داد و گفت: از ابتدای مهرماه دوره های آموزش ترافیک در مدارس تهران آغاز می شود که این آموزش ها به دانش آموزان صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین 3 هزار و 300 نمایش آموزشی با موضوع ترافیک در مهدهای کودک و مدارس ابتدایی برگزار می شود که پیش بینی می شود با اجرای این نمایش ها حدود یک میلیون کودک تهرانی تحت آموزش های ترافیکی قرار گیرند.

جباری زادگان با بیان اینکه سال گذشته نیز نمایشهای ترافیکی در مهدهای کودک و مدارس ابتدایی تهران اجرا شد، گفت: نهادینه کردن و آموزش فرهنگ ترافیک باید از سنین پایین به کودکان صورت گیرد که این مهم طی سال های اخیر با جدیت در تهران دنبال شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا