Mihanpostدسته‌بندی نشدهورزشی

واکنش قلعه نویی به اتفاقات اخیر باشگاه استقلال

به گزارش میهن پست – سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کرار جاسم نمی تواند برای تیم ما تعیین تکلیف کند و باید در حد یک بازیکن حرف بزند.
امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز سه شنبه تیم فوتبال استقلال در خصوص عنوان کرد: خیلی خوشحالم که سازمان لیگ همه گونه همکاری با نمایندگان ایران انجام می دهد ولی سال گذشته مقابل بوریرام با ما این همکاری را نکردند که البته از آقای تاج تشکر می کنم.

وی ادامه داد: درباره تیم خودم باید بگویم که حفظ کردن تیم در این شرایط سخت است. در تبریز ما خوب بازی نکردیم با این حال باید بگویم که در مجموع شرایط خوب است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد رفتارها و اظهار نظر بازیکن عراقی این تیم گفت: کرار نمی تواند برای باشگاه تعیین تکلیف کند و در حد یک بازیکن باید حرف بزند. مردم خیلی چیزها را می بینند. آن قلم های  آلوده و میکروفن ها را فهمیده اند. جو سازی بازیکنانی که از این تیم رفته اند را می دانند. برای من مهم این است که مردم بدانند بقیه ماجرا برایم مهم نیست. قانون قضایی و همه جای می گوید یک حکم اگر اعلام شده است بعد از اعتراض باید کم شود ولی وقتی اضافه می شود دیگر می گذارم به عهده مردم تا بدانند با قلعه نویی چا کاراهایی می کنند. شاید هر کس دیگری بود این مسایل نبود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا