Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسمحيط زيست

گلدان هایی زیبا برای کاکتوس های دوست داشتنی + عکس

به گزارش میهن پست – كاكتوسها از جمله جذابترين و متنوعترين گياهان خانگي هستند که کمتر کسی به آنها ابراز بی تفاوتی می کند.این گیاه دوست داشتنی حتي در دست يك صاحب تازه كار ، به راحتي رشد مي كنند. هرچند كاكتوسها در  تمام مدت سال  در گل فروشي ها،  فروشگاههاي لوازم خانگي و حتي سوپرماركت ها به فروش مي رسند، اما بهترين فصل تهيه آنها تابستان است.اگر دوست دارید که کاکتوس هایی خوب و سرحالی داشته باشید سعی کنید که در انتخاب گلدان برای آن ها توجه لازم را داشته باشید مثلاً بهترین گلدان برای کاکتوس و گیاهان گوشتی، گلدان های سفالی بدون پوشش لعاب می باشد.

گلدان باید متناسب با اندازه کاکتوس باشد. ممکن است گلدان سفالی به علت هزینه بیشتر، شکستن و سختی حمل و نقل برای تولید کنندگان حرفه ای کاکتوس انتخاب مناسبی نباشد، اما برای کلکسیونرها و افرادی که تعداد کمی گیاه نگهداری می کنند گلدان بسیار مناسبی می باشد.

اما اگر در جاهایی مثل محل کار دوست دارید که از کاکتوس های مورد علاقه خود نگهداری کنید پیشنهاد ما استفاده از گلدان های فانتزی و لعابدار است که می تواند زیبایی خاصی به محیط کار شما و حتی آپارتمان و یا ویلای محل زندگیتان بدهد.

باید در نظر داشته باشیم کاکتوس ها و گیاهان گوشتی در گلدان های سفالی به آبیاری بیشتری احتیاج دارند و در بهار و تابستان فضای اطراف گیاه باید کاملا آبیاری شود. همچنین سطح کاکتوس ها نیز باید در هنگام آبیاری با آب اسپری شود.این عمل موجب شسته شدن گرد و غبار و شادابی گیاه می گردد.

ما در این پست تعدادی از این گلدان ها را به شما معرفی می کنیم.

گلدان کاکتوس
گلدان کاکتوس

 

گلدان کاکتوس
گلدان کاکتوس

 

گلدان کاکتوس
گلدان کاکتوس

 

گلدان کاکتوس
گلدان کاکتوس

 

گلدان کاکتوس
گلدان کاکتوس

 

گلدان کاکتوس
گلدان کاکتوس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا