گوناگون

اخذ مجوز صادرات هوایی از هرمزگان

استاندار هرمزگان از اخذ مجوز صادرات هوایی خبر داد و گفت: احداث پایانه‌ی صادرات محصولات کشاورزی و شیلاتی یکی از نیازهای ضروری استان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خلیج‌فارس، دکتر «جاسم جادری» در آئین آغاز عملیات اجرایی احداث نخستین پایانه‌ی تخصصی صادرات محصولات کشاورزی و شیلاتی استان هرمزگان با گرامی‌داشت هفته دولت، اظهار کرد: احداث این پایانه یکی از اقدامات مهم و در نوع خود بی‌نظیر است که پیش از این مغفول مانده بود.

وی با اشاره به قدرت منطقه‌ای و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز ایران اسلامی در منطقه‌ای که دور تا دور آن آتش و درگیری است، امنیت و قدرتی تأثیرگذار دارد که باید قدردان این نعمت باشیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امیدواریم پایانه‌ی صادرات در زمان مناسب تکمیل شود، ادامه داد: با توجه به تحریم‌ها و دیگر مشکلات اقتصادی باید قدر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را بدانیم و برای رونق اقتصادی از این بخش حمایت کنیم.

جادری گفت: با اجرای بسته‌ی خروج از رکود دولت، سال آینده میزان رشد اقتصادی کشور به نرخ سه درصد می‌رسد.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد اشتغال برای جوانان خاطرنشان کرد: متأسفانه در شرق و غرب استان هرمزگان توسعه‌ی لازم انجام نشده و این مناطق از وجود کارخانجات صنعتی محروم هستند، از این‌رو باید به بحث توسعه‌ی متوازن توجه ویژه‌ای شود تا شاهد پیشرفت شرق و غرب استان باشیم.

نماینده‌ی عالی دولت در استان هرمزگان احداث پایانه صادرات را یکی از نیازهای ضروری استان دانست و خاطرنشان کرد: این پایانه صادراتی که بدون استفاده از تسهیلات و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث می‌شود، نقش موثری در زمینه‌ی صادرات غیرنفتی به خصوص صادرات محصولات کشاورزی و شیلاتی دارد.

جادری اظهار امیدواری کرد فاز نخست این پایانه تا پایان سال تکمیل شود هم‌چنین مجوز صادرات هوایی محصولات غیرنفتی از جمله محصولات کشاورزی و شیلاتی از طریق استان هرمزگان اخذ شده است.

وی خاطرنشان کرد: احداث پایانه‌ی صادرات محصولات کشاورزی شیلاتی حیاتی و برای استان هرمزگان مفید است که پیش از این مغفول مانده بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا