Mihanpostپیشنهاد سردبیرموبایل و تبلت

ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ گلکسی A42 را بشناسید

ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ به احتمال بسیار زیاد گلکسی A42 خواهد بود که یک گوشی میان رده است و به زودی با این فناوری به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با ما همراه شوید.

کمپانی سامسونگ در حال ساخت گوشی میان رده جدیدی به نام A42 است که از تکنولوژی 5G پشتیبانی خواهد کرد؛ این یعنی احتمالا با ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگمجهز به فناوری ارتباطی نسل پنجم طرف خواهیم بود که بدون شک قیمتی کمتر از مدل‌های A71 و A51 خواهد داشت.

رویکرد کره‌ای‌ها برای فراگیری هر چه بیشتر تکنولوژی 5G بر کسی پوشیده نیست. اولین موبایل مجهز به این فناوری از سوی شرکت سامسونگ، گلکسی S10 5G بود که بعدا در مدل‌های پرچمدار گلکسی نوت 10 و خانواده گلکسی S20 نیز تکرار شد. اما تنها میان رده‌هایی که تاکنون در اختیار داشتیم گلکسی A51 و گلکسی A71 بودند تا در واقع این تکنولوژی با قیمتی مقرون به صرفه‌تر در اختیار عموم مردم قرار گیرد. حالا به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد مدلی ارزان‌تر هم طی سال آینده روانه بازار کند.

طبق گزارش SamMobile این کمپانی فرآیند توسعه موبایلی جدید از سری میان رده A را مجهز به تکنولوژی 5G آغاز کرده است. نام مدل این دستگاه SM-A426B است که با در نظر داشتن الگوی همیشگی سامسونگ در نام‌گذاری، به احتمال زیاد به گوشی گلکسی A42 5G اشاره دارد. هنوز مدرکی مبنی بر حضور نسخه‌ای غیر 5G از این موبایل در دسترس نیست، ولی به احتمال قوی سامسونگ نسخه معمولی گلکسی A42 را هم به صورت همزمان راهی بازار خواهد کرد.

ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ
ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ

سایر اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهند این موبایل میان رده ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت، که قطعا مزیتی بزرگ در زمینه موبایل‌های میان رده فعلی سامسونگ محسوب می‌شود. گوشی گلکسی A41 تنها در ظرفیت ۶۴ گیگابایتی قابل خریداری است. گویا سه رنگ خاکستری، مشکی و سفید نیز رنگ‌های در نظر گرفته شده برای این موبایل جدید هستند.

همانطور که می‌دانید موبایل‌های 5G به طور کامل از شبکه‌های 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کنند، ولی در هر صورت گوشی‌های جدید در دو دسته جداگانه مجهز به 5G و معمولی (مثل خانواده S20) روانه بازار می‌شوند. شاید در سال ۲۰۲۱ این موضوع تغییر کرده و تنها موبایل‌هایی که به فناوری ارتباطی 5G مجهز هستند سبد خرید مردم را پر کنند. بدون تردید طی ماه‌های آینده بیشتر در مورد نسل جدید سری A سامسونگ گلکسی خواهیم شنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا