Mihanpostپیشنهاد سردبیررپرتاژ

ارزان ترین نرخ سفر به کیش در خرداد ۱۴۰۰عادت تتا

کیش همواره به عنوان یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری، طرفداران زیادی دارد که در تمام فصول سال به دنبال خرید بلیط هواپیما کیش هستند. این جزیره زیبای مرجانی می تواند روزهای متفاوتی را برای گردشگران بیافریند! شاید شرایط آب و هوایی کیش باعث شود که بسیاری از مسافران فصل زمستان را برای سفر کیش انتخاب کند اما آب و هوای کیش در هر فصلی می تواند تجربه ای متفاوت باشد. بنابراین می توانید با خیال آسوده در تمام فصول سال به این جزیره زیبا و دیدنی سفر کنید.

اگر قصد دارید تا یکی از ارزان ترین سفر های کیش را تجربه کنید، حتما به سفر در خرداد ماه فکر کنید! به همین سادگی می توانید با حداقل هزینه به سفری لوکس بروید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا درباره خرید بلیط کیش در خرداد ۱۴۰۰ صحبت کنیم.

بهترین فصل سفر به کیش

اگر علاقه مندید تا به جای پرداخت هزینه های سنگین سفرهای خارجی به یکی از لوکس ترین سفر های داخل کشور بروید، کیش مقصدی بی نظیر است. جاذبه های گردشگری کیش به همراه امکانات تفریحی و رفاهی مناسب می تواند یکی از به یادماندنی ترین سفر های شما را رقم بزند.

در تمام فصول می توان به کیش سفر کرد. تماشای آب های نیلگون خلیج فارس در تمام طول سال چشم نواز و خاطره انگیز است. اما برخی از مسافران ترجیح می دهند زمانی به کیش سفر کنند که دمای هوا در کمترین حد خود باشد. البته این عقیده درست است. ولی باید به این نکته نیز توجه نمود که سفر در زمان های ایده آل می تواند قیمت بلیط کیش را به شدت افزایش دهد. همچنین قیمت رزرو هتل در روزهای شلوغ سال به دلیل تقاضای بالای مسافران بالاتر از حد معمول است.

به همین جهت برای این که بتوانید با حداقل هزینه یکی از سفر های گران قیمت داخلی را تجربه کنید، بهتر است کیش را در اواخر بهار ببینید! نگران دمای هوا نباشید، امکانات بالای کیش نمی گذارد شما گرمای هوا را حساس کنید.

بهار و تابستان کیش چگونه است؟

یکی از بهترین شرایط آب و هوایی کیش را در اوایل بهار مشاهده می کنید. رفته رفته دمای هوا بیشتر شده تا این که در تابستان به اوج خود می رسد. البته این شرایط در اکثر نقاط کشور دیده می شود اما به دلیل وجود رطوبت بالا در کیش هوا شرجی می شود. ولی این موضوع باعث نمی شود تا گردشگران از خرید بلیط هواپیما و سفر به کیش منصرف شوند. چرا که امکانات موجود در کیش به راحتی گشت و گذار در جزیره را فراهم می کند. اگر قصد دارید تا از نور آفتاب استفاده کنید، بهترین زمان سفر به کیش، خرداد ماه است.

سفر به کیش از اول خرداد ۱۴۰۰ مجاز است

با شیوع کرونا برنامه سفرها با محدودیت های جدی مواجه می شود و ورود به بسیاری از شهرها منوط به شرایط کرونایی آن شهر دارد. بعد از پایان سفرهای نوروزی وضعیت بسیاری از شهرها به رنگ قرمز و حالت هشدار درآمد و کیش یکی از این شهرها بود. اما با انجام تدابیر لازم، شیوع ویروس کرونا کنترل شده و دوباره وضعیت کیش به حالت نرمال برگشت. در حال حاضر از اول خرداد ماه پروازهای کیش باز می باشد و مسافران می توانند با خیال آسوده به این جزیره شگفت انگیز سفر کنند.

مجید فرقانی سخنگوی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در این باره گفت:

“پرواز به کیش و ارائه بسته‌های مسافرتی به مقصد این جزیره، از یکم خردادماه آزاد خواهد بود. وضعیت کشور به‌گونه‌ای است که هر آن احتمال دارد مناطق سفید نیز دچار جهش بیماری شوند.”

همچنین روابط عمومی فرودگاه بین ‌المللی شهید هاشمی ‌نژاد مشهد درباره طرح آزاد سازی پرواز به کیش گفت:

“این طرح تصمیمی بود که ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان هواپیمایی کشوری گرفتند و از زمان اجرای این برنامه، فرودگاه مشهد آمادگی پذیرش و پرواز را با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی دارد.

خرید بلیط هواپیما مشهد کیش

مسافران زیادی از مقصد مشهد به کیش سفر می کنند. در حال حاضر تمامی پروازهای مشهد کیش و بالعکس باز است و گردشگران می توانند با خیال آسوده نسبت به خرید بلیط هواپیما مشهد به کیش اقدام کنند. شرکت هواپیمایی کیش ایر ۳ روز در هفته برنامه پروازی به این جزیره دارد.

خرید بلیط کیش از سایت های معتبر

تمامی مسافران می توانند برای آسایش و رفاه بیشتر، همچنین صرفه جویی در هزینه و زمان، بلیط کیش را به صورت اینترنتی خریداری کنند. از آنجایی که کیش مقصدی پرتقاضا برای خرید بلیط هواپیما می باشد، بهتر است مدتی قبل از سفر با مراجعه به سایت های معتبر گردشگری و مراکز فروش بلیط هواپیما نسبت به رزرو بلیط خود اقدام کنید.

توصیه می شود بلیط ارزان کیش را از سایت هایی تهیه کنید که قابل اطمینان و معتبر هستند. در حال حاضر سایت های زیادی در سطح کشور در زمینه خدمات گردشگری فعالیت می کنند که به راحتی می توانید آنها را در نتایج جستجوی گوگل مشاهده کنید. علی بابا، تیک بان، فلایتیو، قاصدک و مستر بلیط از جمله این سایت ها می باشند.

ارزان ترین بلیط هواپیما کیش در خرداد ۱۴۰۰

خرداد ۱۴۰۰ بهترین زمان برای استفاده از تخفیفات ویژه سفر به کیش است. در این ماه مراکز خرید کیش اجناس خود را با تخفیف ارائه می دهند. بنابراین هم فال است و هم تماشا. اگر به دنبال رزرو بلیط ارزان کیش هستید، می توانید در این ماه به کیش سفر کنید.

تیک بان به عنوان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما امکان مشاهده لیستی از ارزان ترین قیمت ها را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با مقایسه قیمت ها، تنها با چند کلیک ساده در کمترین زمان ارزان ترین بلیط کیش را خریداری نمایید.

برای تجربه سفری لوکس اما ارزان فقط کافیست به آدرس www.tikban.com مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا