گوناگون

ارزش معاملات بورس خراسان شمالی 13 درصد کاهش یافت

جواد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در اردیبهشت ماه امسال 9 میلیون و 691 هزار و 337 فقره سهم در تالار بورس منطقه‌ای خراسان شمالی معامله شد.

وی با بیان این که ارزش معاملات در این ماه در بورس استان در مجموع 28 میلیارد و 836 میلیون و 54 هزار ریال برآورد شده است، افزود: در اردیبهشت ماه امسال ارزش معاملات در این تالار به نسبت مدت مشابه پارسال بیش از 13 درصد کاهش یافت.

به گفته خانی در اردیبهشت ماه پارسال پنج میلیون و 879 هزار و 768 فقره سهم به ارزش کلی 33 میلیارد و 263 میلیون و 649 هزار ریال در تالار بورس منطقه ای استان خرید و فروش شده بود.

کارشناس مسؤول تالار بورس منطقه ای استان اضافه کرد که با وجود کاهش ارزش معاملات در این بازار، تعداد سهام رد و بدل شده در اردیبهشت ماه امسال به نسبت مدت مشابه پارسال 64 درصد افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: در اردیبهشت ماه امسال 9 میلیون و 691 هزار و 337 فقره سهم در تالار بورس خراسان شمالی خرید و فروش شده در حالی که این میزان در سال گذشته پنج میلیون و 879 هزار و 768 فقره سهم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تالار بورس منطقه ای خراسان شمالی از مهر ماه سال 89 به عامليت بانک کشاورزی خراسان شمالی در مرکز این استان راه‌اندازی شده و هر هفته از شنبه تا چهارشنبه به غیر از روزهای تعطیل، فعالیت های داد و ستد سهام شرکت‌های حاضر در بورس و فرابورس را انجام می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا