Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

از تبریک به قلعه‌نویی تا پسرخواندگی استقلال + جزئیات

به گزارش میهن پست – بازیکن دهه ۵۰ و ۶۰ استقلال می‌گوید باید به امیر قلعه‌نویی تبریک گفت.
حسن روشن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست دیروز استقلال مقابل ذوب‌آهن و حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: باید به آقای قلعه‌نویی تبریک گفت. او اطمینان داد که هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر استقلال را قهرمان می‌کند، من هم گفتم خدا کند این اتفاق بیفتد و دل ۲۰ – ۳۰ میلیون هوادار شاد شود ولی دیدیم روز گذشته اولین جام از دست رفت.

وی ادامه داد: زمانی که در هفت هفته ابتدایی استقلال از مجموع هفت بازی خود ۱۸ امتیاز کسب کرده بود و شش بازی‌اش را پیروز شده بود به افشارزاده گفتم مطمئن باشید شرایط این گونه نمی‌ماند اما افشارزاده گفت ما تیم خوبی داریم.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این‌که فکر می کنند ما دشمن استقلال هستیم، بیان کرد: تیم استقلال اصلا خوب بازی نمی کند و هیچ برنامه‌ای ندارد. آنها فکر می‌کنند که داد و بیدادهای ما با قصد و نیت است؛ در حالی که من خودم را بازنشسته کرده‌ام.

روشن افزود: طی هفت هشت سال گذشته تیم‌های مدعی در فوتبال ایران کم بودند اما اکنون می بینیم چهار پنج تیم مدعی جدی قهرمانی هستند و تیم هایی همچون تراکتورسازی، سپاهان و فولاد به رقابت مشغول هستند در حالی که در سال‌های قبل مدعی چندانی برای قهرمانی وجود نداشت.

وی با اشاره به این‌که استقلال شرایط خاصی را تجربه می کند، گفت: قلعه نویی امسال باید ثابت کند که مربی است.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این‌که برخی بازیکنان همچون آندو به یک شکل در باشگاه به مشکل خورده‌اند و سایر بازیکنان نیز مشکلات دیگری دارند گفت : در برخی پست ها تورم بازیکنان در استقلال وجود دارد. نیمی از فصل پشت سر گذاشته‌ایم تازه آقایان می گویند تیم باید از لحاظ بدنی و بازیکن تقویت شود.

روشن با اشاره به این‌ که سپاهان، تراکتورسازی و فولاد نیمی از بازیکنانشان از تیم‌های پایه به بزرگسالان رسیده اند اظهار کرد: ما پسرخوانده داریم و بازیکنان از خود تیم نیستند که نسبت به آن غیرت و تعصب داشته باشند.

وی همچنین در مورد باخت دیروز استقلال به ذوب آهن گفت: ما چهار بازی گذشته خود را با ذوب آهن باخته‌ایم و آنها نشان داده‌اند یک تیم با نظم هستند از این به بعد قلعه‌نویی باید نشان دهد که چه‌کاره است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا