Mihanpostاجتماعیپیشنهاد سردبیرحقوقی

انتشار اسامی گران ترین وکلای دنیا + عکس

به گزارش میهن پست –  عجیب نیست که در سراسر دنیا نیز همانند کشورمان دو رشته حقوق و پزشکی دو رشته پرطرفدار است. چرا که تقریبا در تمام دنیا این دو رشته جزو پول ساز ترین شغل ها محسوب می شوند. ارزش دارایی بسیاری از وکلای جهانی میلیون ها دلار برآورد شده است و به همین خاطر با انتخاب سایت «wonderslist»به سراغ برخی از آن ها رفتیم:

بنجامین سیویلتی یکی از وکلای آمریکایی است که از سال ۲۰۰۵ به شهرت رسید. او اکنون برای هر ساعت وکالت خود سه میلیون و دویست هزار تومان دریافت می کند.

آلبرت استاینز وکیل آمریکایی
آلبرت استاینز وکیل آمریکایی

آلبرت استاینز دیگر وکیل مشهور آمریکایی است که ۹۹ درصد پرونده های طول دوران وکالت خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است. او بابت هر پرونده ۱۲ میلیون تومان دریافت می کند و تاکنون میلیون ها دلار از این راه به دست آورده است.

ورنان جردن
ورنان جردن

ورنان جردن یکی دیگر ازکسانی است که جزو گران قیمت ترین وکلای جهان محسوب می شود. او از دانشگاه هارواد فارغ التحصیل شده است و ارزش دارای اش ۳۲ میلیارد تومان برآورد می شود.

جان برانکا
جان برانکا

جان برانکا که به نظم و رعایت اصول اخلاقی شناخته شده از دانشگاه کالیفرنیا مدرک خود را دریافت کرده است و پیش از دریافت مدرک حقوق موسیقی دان بوده است. طبق برآوردهای انجام شده دارایی او بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان است.

جو سگال
جو سگال

جو سگال دیگر وکیل گران قیمت دنیا، وکیل حوزه فوتبال است و دارایی او بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد می شود.

رابرت شاپیرو
رابرت شاپیرو

رابرت شاپیرو وکیل یک فوتبالیست آمریکایی است و در سال ۱۹۴۲ به دنیا آمده است. ارزش دارایی او بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

***

شاید اگر قوه قضائیه کشورمان با وکیل ۳۲ میلیارد تومانی برخورد نکرده بود، نام وی را در میان گران ترین وکلای دنیا مشاهده می کردیم.

منبع:mehrnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا