گوناگون

استیلی: «اپوزیسیون» پرسپولیس نیستیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: دوست ندارم این تصور به وجود بیاید که ما «اپوزیسیون» پرسپولیس هستیم.

حمید استیلی در واکنش به شایعه حضور کریم باقری در کادر فنی تیم فوتبال راه‌آهن اظهار داشت: باقری دوست، رفیق و همبازی من بوده و درِ باشگاه راه‌آهن همیشه به روی او باز است.

وی افزود: با توجه به علاقه‌ای که همه ما به پرسپولیس داریم و اینکه کریم باقری در حال حاضر عضو کادر فنی پرسپولیس است، فکر می‌کنم چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. فکر می‌کنم در مورد این شایعات بیش از این حرف نزنیم بهتر است. ضمن اینکه دوست ندارم این تصور به وجود بیاید که ما «اپوزیسیون» پرسپولیس هستیم.

سرمربی راه‌آهن در خصوص حضور احمدرضا عابدزاده در تمرینات این تیم گفت: عابدزاده در شرایطی که به تمرین ما آمد که عضو تیمی نبود اما کریم باقری همچنان عضوی از کادر فنی پرسپولیس است. همانطور که عنوان کردم در باشگاه راه آهن به روی باقری، عابدزاده و … باز است.

استیلی خاطرنشان کرد: پرسپولیس خانه من است و همیشه خود را پرسپولیسی و مدیون این تیم می‌دانم و کاری نمی‌کنم که به این تیم لطمه وارد شود.

احتمال حضور علی کریمی در تیم راه‌آهن سوژه پرسشی دیگر از استیلی بود که وی در پاسخ به آن گفت: حضور کریمی در هر تیمی برای آن تیم نعمت است. زمانی که در استیل آذین و پرسپولیس با علی کار کردم هم این را گفتم. من و علی سابقه همکاری و دوستی داریم و خوشحال می‌شوم که در فصل آینده او را در تیم خود داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا