گوناگون

مسی: آرژانتین به من تکیه ندارد

خبرگزاری تسنیم: در آستانه جدال تیم‌های ملی آرژانتین و سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 برزیل، کاپیتان آلبی‌سلسته ادعا کرد این تیم آنطور که گفته می‌شود و به نظر می‌رسد به او وابسته نیست.

مسی 27 ساله در هر سه بازی تیمش در مرحله گروهی جام جهانی برابر تیم‌های ملی بوسنی‌وهرزگوین،‌ نیجریه و به خصوص ایران گل‌هایی زد که زمینه‌ساز پیروزی آرژانتین شد. حالا بسیاری از هواداران آلبی‌سلسته امیدوارند که ستاره بارسا بار دیگر مسبب پیروزی تیمش برابر سوئیس شود اما مسی معتقد است که آرژانتین به کار تیمی‌اش وابسته است نه به او.

مسی در گفت‌وگو با نشریه تایمز گفت: فکر نمی‌کنم که تیم وابستگی شدیدی به من داشته باشد. آرژانتین تیم باکیفیتی است که من تنها بخشی از آن هستم. ما فقط به عنوان یک تیم می‌توانیم بازی‌ها را ببریم.

مسی با اشاره به انگیزه‌اش برای کمک به آرژانتین برای فتح جام جهانی، اعتراف کرد به هم‌تیمی‌های بارسایی‌اش که قهرمانی در جام جهانی را تجربه می‌کنند غبطه می‌خورد.

وی افزود: مطمئناً من دوست دارم جام جهانی را به همراه آرژانتین فتح کنم اما نه به این دلیل که نگاه مردم را نسبت به خودم عوض کنم. قهرمان شدن آرژانتین هدف تیمی ماست، ضمن اینکه یک جام دیگر را به فهرست افتخارات ما اضافه می‌کند. من واقعاً به هم‌تیمی‌‌هایم در بارسلونا که این جام را برده‌اند، حسادت می‌کنم. هر چقدر از آنها بپرسم که قهرمانی در جام جهانی چه حسی دارد بی‌فایده است، چون تا خودم آن را کسب نکنم نمی‌توانم این حس را تجربه کنم.

تیم‌‌های ملی آرژانتین و سوئیس امشب (سه‌شنبه) از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه سائوپائولوی شهر سائوپائولو به مصاف هم می‌روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا