Mihanpostپیشنهاد سردبیرسینمانظامی

اسلحه هوشمند فیلم بیگانه ها به صورت واقعی رونمایی شد !

اسلحه هوشمند فیلم بیگانه ها با نام M56 Smartgun در حالی به صورت واقعی رونمایی شده است که این فیلم Aliens به کارگردانی جیمز کامرون با هیجانی خاص و البته پر از موضوعات جدید و جذابساخته شده است ، اما در میان تمام وسایل بکار گرفته شده در این فیلم ، شاید یکی از عجیب ترین اسلحه های استفاده‌ شده در فیلم ، تفنگ هوشمند ام ۵۶ M6 Smartgun باشد. اما چند وقتی است که اسلحه هوشمند فیلم بیگانه ها که توسط واسکوئز و دریک مورد استفاده قرار می‌گرفت ، حال با ساخت آن قدم به دنیای واقعی گذاشته است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

در این میان اسلحه هوشمند فیلم بیگانه ها که M6 Smartgun نام دارد حتما در ذهن تمامی کسانی که این فیلم را با آرامش خاطر و علاقه دیده باشد ، به عنوان اسلحه ای خطرناک و البته خاص مانده است شاید هم داشتن این اسلحه آرزو بعضی ها نیز باشد.

 اما کمتر کسی می‌داند که با صرف هزینه‌ای ۱۲۰۰ دلاری می‌توان صاحب یک اسلحه هوشمند فیلم بیگانه ها شد! چرا که به‌ تازگی ، گروه کلکسیون‌های هالیوود اقدام به فروش تعدادی از این جنگ افزارهای هوشمند کرده است.

اسلحه هوشمند فیلم بیگانه ها ۲۰ پوند (معادل ۹ کیلوگرم) وزن داشته و با قیمت ۱۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد. البته فروشنده این تفنگ طرح‌های فروش خوبی برای پرداخت اقساطی وجه آن نیز پیشنهاد داده است. در زیر می‌توانید تعدادی از تصاویر این سلاح هوشمند فوق‌العاده را ببینید.

حال که از اسلحه هوشمند به کار گرفته شده در این فیلم توضیحاتی داده شد ، بد نیست بدانید که بیگانه‌ها Aliens عنوان فیلمی علمی ، تخیلی و البته اکشن و ترسناک به نویسندگی و کارگردانی جیمز کامرون و محصول سال ۱۹۸۶ است. این فیلم دومین قسمت از مجموعه فیلم‌های بیگانه به شمار می‌رود و همچنین اولین دنبالهٔ فیلم موفق بیگانه (به کارگردانیِ ریدلی اسکات) محسوب می‌شود. از بازیگران این فیلم می‌توان به سیگورنی ویور در نقش الن ریپلی، بیل پاکستون، مایکل بین، لانس هنریکسن، پل رایزر و ویلیام هوپ اشاره کرد. بیگانه‌ها، همچون بیگانه، در ژانر خود از برترین فیلم‌ها به‌حساب می‌آید.

فیلم بیگانه‌ها نامزد جایزه اسکار در هفت رشتهٔ مختلف شد و در این میان توانست جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول زن برای سیگورنی ویور، بهترین جلوه‌های تصویری و بهترین تدوین صدا را از آن خود کند.

با هم در میهن پست ، تصاویری از اسلحه هوشمند فیلم بیگانه ها را تماشا می کنیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا