گوناگون

اسکولاري: بدون نيمار هم مي‌توانيم آلمان را ببريم

برزيل و آلمان بامداد چهارشنبه در اولين ديدار مرحله نيمه نهايي جام جهاني به مصاف هم مي‌روند.

لوئيس فليپه اسکولاري، سرمربي برزيل در نشست خبري پيش از ديدار با آلمان گفت: آرام هستم و هيچ استرسي ندارم. مطمئن هستم بدون نيمار هم مي‌توانيم آلمان را شکست دهيم. در روزهاي گذشته تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشتيم. کاملا مي‌دانيم که در چه شرايطي قرار داريم. کوچک‌ترين اشتباهي به يک فاجعه براي ما تبديل خواهد شد. با آمادگي کامل به مصاف آلمان مي‌رويم. مي‌دانيم که آنها چه تيم بزرگ و باکيفيتي هستند. بازي گذشته اين تيم برابر فرانسه را با دقت تحليل کردم. آلمان تيم بسيار خوبي است که مي‌تواند از کوچک‌ترين فرصت گل بسازد.

سرمربي تيم ملي برزيل درباره غيبت نيمار در بازي بامداد چهارشنبه گفت: نيمار بهترين بازيکن ما بود و يک الگو براي بقيه بازيکنان تيم محسوب مي‌شد چرا که اين بازيکن به تنهايي قادر بود تا بتواند تفاوت‌هاي ما را با بقيه تيم‌ها رقم بزند. قطعا نبود بازيکني مثل نيمار به تيم ما آسيب خواهد زد اما با بازيکنان جايگزين خوبي که داريم مطمئنم مي‌توانيم جاي خالي نيمار را پر کنيم.

اسکولاري ادامه داد: بازيکني را از دست داديم که به هيچ وجه نمي‌خواستيم از دست بدهيم. او ستون تيم ما بود اما من اکنون در کمال آرامش هستم و مطمئنم تيمم مي‌تواند از پس آلمان بربيايد. نه تنها مي‌توانيم آلمان را شکست دهيم بلکه توانايي قهرماني در جام جهاني را هم داريم.

برزيل آخرين بار در جام جهاني 2002 توانست به فينال راه پيدا کند و در آن فينال موفق شد آلمان را با دو گل شکست دهد و به قهرماني برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا