گوناگون

ماتئوس مقصد بعدي کروس را فاش کرد

در حالي که گمانه‌زني‌ها درباره مقصد بعدي توني کروس، هافبک هجومي بايرن مونيخ ادامه دارد، لوتار ماتئوس نام تيمي که کروس فصل در پايان جام جهاني 2014 به آن خواهد پيوست را اعلام کرد.

ماتئوس در گفت‌وگو با خبرنگار نشريه مارکا در ريودوژانيرو، اظهار داشت: به رئال مادريد تبريک مي‌گويم چون آنها يک نابغه مانند کروسي را جذب کرده‌اند، هرچند من ترجيح مي‌دادم او در بايرن مونيخ بماند. توني بازيکني واقعاً باهوش است. پاس‌هاي او فوق‌العاده‌اند و قدرت شوت‌هايش بالا است. رونالدو و بيل در کنار توني کروس کار راحت‌تري خواهند داشت و مي‌توانند موفق‌تر باشند، همان شرايطي که در اين چند سال گذشته روبن و ريبري در بايرن مونيخ از آن بهره بردند.

وي افزود: کروس يک هافبک مياني نيست بلکه بيشتر در نقش يک مهاجم کاذب بازي مي‌کند؛ بازيکني که مي‌تواند از عمق نفوذ کند و پشت سر مهاجمان تيم قرار بگيرد. تصور من اين است که او در کنار کريستيانو رونالدو و گرث بيل خط حمله دوم رئال مادريد را پشت سر کريم بنزما تشکيل مي‌دهند. بازي او تقريباً شبيه همان نقشي است که لوکا مودريچ اکنون براي رئال مادريد ايفا مي‌کند با اين تفاوت که مودريچ بيشتر در پست هافبک مياني بازي مي‌کند.

توني کروس که فصل آينده آخرين فصل قراردادش با بايرن مونيخ است، هنوز مقصد بعدي خود را اعلام نکرده اما گفته که تصميم قطعي را درباره آينده‌اش اتخاذ کرده‌ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا