گوناگون

مذاکره رحيمي با حسيني و پولادي

مهدي خواجه‌وند در گفت‌وگو با خبرنگارايسنا، در مورد آخرين شرايط تيم فوتبال پرسپوليس اظهار کرد: خوشبختانه کارها به خوبي در حال انجام است. در طول اين مدت تلاش کرديم تا بازيکنان خوبي را جذب تيم کنيم و بازيکنان خوب پيشين را نيز حفظ کنيم.

او در مورد وضعيت ملي‌پوشان پرسپوليس نيز گفت: قرار است به‌زودي مذاکراتي بين سيدجلال حسيني و مهرداد پولادي با مديرعامل باشگاه صورت پذيرد. باشگاه پرسپوليس تلاش مي‌کند تا اين دو بازيکن را حفظ کند اما احتمال رخ دادن هر اتفاقي وجود دارد.

سخنگوي باشگاه پرسپوليس در مورد آخرين وضعيت خلعتبري نيز گفت: شرايط اين بازيکن تفاوتي نداشته است. ادعاي طلب گذشته او از پرسپوليس و بدهي به باشگاه عجمان جزو موارد اختلافي بين باشگاه و خلعتبري بود. باشگاه پرسپوليس علاقه دارد تا اين بازيکن را نگه دارد اما بايد منافع شخص و باشگاه هر دو حفظ شود.

خواجه‌وند در مورد برخي از موارد مطرح شده در مورد پيشنهادهايي با مبالغ بالا به سيدجلال حسيني و احتمال حضور اين بازيکن در تيمي غير از پرسپوليس نيز گفت: اين موارد احتمالاً مي‌تواند تأثيرگذار باشد اما ما هم در اين ميان يک امتياز بزرگ داريم و آن امتياز «پرسپوليس» است.

او افزود: بسياري از بازيکنان بودند که پيشنهادهاي سنگين مالي داشتند اما به‌خاطر نام پرسپوليس در اين باشگاه ماندند و پا به توپ شدند.

سخنگوي باشگاه پرسپوليس در مورد اردوي تدارکاتي ترکيه نيز گفت: تيم فوتبال پرسپوليس روز 18 تيرماه براي برگزاري يک اردوي تدارکاتي عازم ترکيه مي‌شود و در آنجا با چند تيم ديدار مي‌کند.

خواجه‌وند در پايان خاطرنشان کرد: اميدوارم شرايط به‌گونه‌اي پيش برود که شاهد موفقيت تيم فوتبال پرسپوليس در فصل آينده باشيم.


googlereader
googleplus
stumbleupon
digg
cloob
twitter
facebook


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا