گوناگون

اعزام تیم پزشکی تأمین‌اجتماعی به منطقه زلزله‌زده مورموری

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان ایلام از اعزام تیم پزشکی و تجهیزات درمانی لازم برای ارائه خدمات درمانی به منطقه زلزله‌زده مورموری خبر داد.

دکتر «مهریار سلیمانی» که خود به عنوان متخصص ارتوپد تیم پزشکی به منطقه زلزله‌زده رفته است، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: تیم پزشکی سازمان تأمین‌اجتماعی با در اختیار داشتن تجهیزات درمانی مورد نیاز، دقایقی پس از وقوع زلزله به این منطقه اعزام شدند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام بیان کرد: بیش از 150 مصدوم این حادثه توسط تیم پزشکی سازمان تأمین‌اجتماعی ویزیت شده است که البته بیشتر مصدومان به صورت سرپایی مداوا شده و حدود 50 مصدوم دچار شکستگی تحت معالجه قرار گرفتند.

سلیمانی تصریح کرد: به دنبال وقوع زلزله در استان ایلام، با دستور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، ستاد مدیریت بحران این سازمان تشکیل شد و مصوبات مربوط به انجام اقدامات احتیاطی در مناطق زلزله‌زده به مدیران بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی ایلام ابلاغ شد که براین اساس مراکز بیمه‌ای و درمانی این استان و مراکز درمانی استان‌های معین برای خدمت‌رسانی مطلوب به حادثه‌دیدگان زلزله استان ایلام در وضعیت آماده باش قرار گرفته و اقدامات احتیاطی لازم را انجام داده‌اند.

همچنین مدیریت درمان و مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی استان لرستان به عنوان استان معین ایلام، برای هرگونه اقدام و همکاری لازم برای خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان آماده‌ هستند.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا