گوناگون

اغلب اماکن ورزشی مشگین شهر فرسوده است/انجام امور اداری در یک خوابگاه

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تبریزچی صبح جمعه در حاشیه بازدید از سالن های ورزشی مشگین شهر تصریح کرد: فرسودگی اماکن به حدی است که در صورتی که تعمیر به موقع صورت نگیرد تخریب خواهد شد.

وی با یادآوری برگزاری مزایده برای تعدادی از اماکن ورزشی، اضافه کرد: یک تعداد از امکان ورزشی که وارد مزایده نشده است به دلیل هزینه های مختلف انشعاب در تامین هزینه ها دچار مشکل است.

وی افزود: در برخی استان ها شورای شهر و شهرداری از ورزش یک منطقه حمایت می کنند اما مشابه آن در شهرهای شهرستان مشگین شهر مشاهده نمی شود.

تبریزچی تاکید کرد: کمبود امکانات و نبود سالن های ورزشی مناسب موجب شده است ورزشکاران فعال این شهر را ترک کرده و در تیم های ورزشی شهرهای دیگر تمرین کنند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان با بیان اینکه تمامی امور اداری این مجموعه در یک خوابگاه اجرا می شود، اضافه کرد: ورزش و جوانان حتی مکان مناسبی برای برنامه سازی های خود ندارد.

به گفته تبریزچی ورزشکاران از ادارات شهرستانی به دلیل حمایت های حداقلی ناراضی اند و در صورت امکان تیم شهرستان خود را ترک می کنند.

وی خواستار توجه نهادهای مالی به ورزش شهرستان شد و تاکید کرد: با حمایت بخش خصوصی و بانک ها می توان بخشی از مشکلات فعلی ورزش این شهرستان را بهبود بخشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا