گوناگون

افجه‌اي: قرارداد رحمتي به زودي امضا مي‌شود

سيدسعيد افجه‌اي سخنگوي باشگاه استقلال در مورد جلسه امروز هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: در جلسه امروز فقط نثاري نبود چرا که او با قاليباف جلسه‌اي داشت اما ديديد که نجف‌نژاد هم به اين جلسه آمد و خودتا شاهد بوديد.

به نقل از فارس، وي افزود: در اين جلسه درباره دو محور صحبت کرديم که اولين صحبت بحث در مورد بازيکنان جذب شده بود. همچنين 4 نفر از بازيکنان فصل قبل که با ما قراردادشان را تمديد کردند هم در موردشان صحبت کرديم. عمران‌زاده، پژمان نوري، برهاني و قاضي بازيکناني هستند که حداقل 2 ساله با ما قرارداد بستند.

وي ادامه داد: فقط يک بازيکن ديگر مانده که آن هم به زودي نهايي مي‌شود که اين بازيکن مهدي رحمتي است. البته ما شهباززاده، ابراهيمي و فخرالديني را هم گرفتيم که سهميه ليگ‌برتري ما به حساب مي‌آيند. هرچند که گروسيان و خرسندنيا دو بازيکن غير سهميه‌ايي ما بودند که سابقه حضور در ليگ برتر را ندارند.

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در خصوص بحث آکادمي اين باشگاه خاطرنشان کرد: خيلي وارد جزئيات نمي‌شوم اما صحبت‌هاي مطرح شده درباره ساختار آکادمي بود که هنوز هم اين صحبت‌ها ادامه دارد و شايد تا امشب هم اين جلسه طول بکشد. درباره محل، ساختار و بودجه آن صحبت‌هايي مطرح شده که با گذشته فرق دارد و قرار است اصغر حاجي‌لو هم به اين جلسه بيايد و نظراتش را اعلام کند.

افجعي در مورد قرارداد باشگاه استقلال با آل‌اشپورت گفت: در اين باره بحثي نشده و بايد بگويم که قبلاً هم صبحت‌هايي در اين مورد شده بود و اين موضوع در دست بررسي است.

وي در پايان در مورد تيم‌هاي پايه استقلال خاطرنشان کرد: ما بودجه خوبي براي اين تيم در نظر داريم و مي‌خواهيم به جاي تيم‌داري، تيم‌سازي کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا