گوناگون

افجه‌اي: مي‌بينيم رحمتي ضرر مي‌کند يا استقلال

سيد سعيد افجه اي در مورد جلسه امروز هيات مديره استقلال اظهار داشت: محور جلسه امروز در مورد گزارش هاي جلسات گذشته و بستن تيم است. همچنين در مورد بخش IT هم گزارش هايي داريم و قرار است اين بخش هم در باشگاه مستقر شود. در مورد انتقال دفتر باشگاه به کمپ هم صحبت هايي مطرح خواهد شد. قرار است در کمپ دفتري تهيه شود و باشگاه به آنجا منتقل شود.

به نقل از فارس، وي در پاسخ به اين سوال که تکليف ساختمان فعلي چه مي شود گفت: هنوز انتقال باشگاه مشخص نيست و اصلا شايد جا کم داشته باشيم و اين دفتر فعلي را حفظ کنيم.

سخنگوي هيات مديره باشگاه استقلال،در ارتباط با شايعه‌ اختلاف دو ميلياردي تيموريان با باشگاه براي تمديد قرارداد گفت: اين مسئله تکذيب شد. سياست باشگاه هم اين نيست که چنين رقم هاي کلاني داده شود. بازيکنان هم بايد تعامل داشته باشند.

افجه اي در پاسخ به اين سوال که گفته مي شود سياست باشگاه استقلال در قبال ملي پوشان براي پرداخت پول تعداد دقايق حضورشان در جام جهاني است، و از اين بابت خسرو حيدري ابراز گلايه کرده است، گفت: اين مسئله فقط گمانه زني است و اصلا چنين چيزي منطقي نيست. بازيکني که در تيم ملي بوده چه روي نيمکت چه در زمين مسابقه ملي پوش به شمار مي رود. اصلا مطرح کردن چنين مباحثي درست نيست.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا هيات مديره اين مجوز را به مديرعامل مي دهد که براي ملي پوشان مبلغي بالاي 2 ميليارد تومان پول بدهد، گفت: اصلا چنين مجوزي در کار نيست. باشگاه استقلال بودجه آنچناني ندارد که بخواهد چنين پول هايي بدهد. ما در سال اقتصاد مقاومتي هستيم و اين براي کل جامعه است و نمي شود عده اي انگشت شمار درآمد خوب داشته باشند و عده اي کم درآمد باشند.

سخنگوي هيات مديره باشگاه استقلال در اين خصوص که معمولا بازيکنان کمتر به اين مسائل توجه مي کنند، عنوان کرد: در هر صورت بازيکني که شرايط را در نظر نگيرد عاقبت مثل سيد مهدي رحمتي مي شود.

وي در اين باره که رحمتي اکنون شرايط بدي ندارد و با يک قرارداد خوب به پيکان رفت، گفت: آينده نشان مي دهد که بازيکن ضرر مي کند يا استقلال و تاريخ نشان داده که باشگاه ضرر نمي کند.

وي در ارتباط با اينکه آيا باشگاه اسپانسر دومي جذب کرد يا خير اظهار داشت: فعلا خبري از اسپانسر دوم نيست و با همان اسپانسر اصلي کار را جلو مي بريم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا