گوناگون

سنگين‌وزن‌هاي جودوي ايران حذف شدند

در ادامه اين مسابقات که در اولانباتور جريان دارد امروز (يکشنبه) در روز پاياني اين رقابت‌ها جودوکاران در اوزان سنگين به روي تاتامي رفتند که با دو پيروزي و چهار شکست به کار خود پايان دادند.

در وزن 90- کيلوگرم که تيم ملي کشورمان دو نماينده داشت قاسم احدي ابتدا “يي يانگ” از سنگاپور را در کمتر از دو دقيقه ضربه فني کرد، ‌اما دور دوم مقابل “شيماوادا” از ژاپن با رنکنيگ 38 جهان در فاصله 5 ثانيه به پايان دقيقه چهارم با ضربه فني بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت. سعيد مرادي ديگر جودکار کشورمان در اين وزن در اولين ديدار خود مقابل “خوتاگ تسوگوتگورال” از کشور ميزبان در آخرين ثانيه هاي مبارزه باخت و او نيز از جدول کنار فت.

جواد محجوب نماينده ايران در وزن 100- کيلوگرم پس از استراحت در مرحله نخست، مقابل “چو گوهام” از کره‌ جنوبي در پايان 5 دقيقه مبارزه با يک امتياز “يوکو” باخت و او نيز از دور مسابقات حذف شد.

در وزن 100+ کيلوگرم نيز جعفر پهلواني ابتدا “هوهان بون” از سنگاپور را در 38 ثانيه ضربه فني کرد و سپس مقابل “لواني ماتياشويلي” از گرجستان با رنکنيگ 14 جهان در حالي که يک امتياز “يوکو” پيش بود در پايان 5 دقيقه مبارزه با يک امتياز وازاري و يک امتياز يوکو نتيجه را واگذار کرد.

بنابر اين تيم ملي جودوي کشورمان با يک مدال برنز امير قاسمي نژاد و يک عنوان پنجمي احسان بهراميان به کار خود در اين مسابقات پايان داد.

اين دوره از رقابت‌ها که از سري مسابقات کسب امتياز ورودي المپيک محسوب مي‌شود با حضور 282 جودوکار از 27 کشور در مغولستان جريان دارد و عصر امروز يکشنبه به کار خود پايان خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا