گوناگون

ايگواين: دغدغه‌ام گلزني در اين جام نبود

گونسالو ايگواين، مهاجم تيم ملي آرژانتين که تک گل پيروزي اين تيم را برابر بلژيک در مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني 2014 به ثمر رساند،‌ سرانجام اولين گل خود را در اين جام به ثمر رساند.

به نقل از تسنيم، ايگواين در اين خصوص که آيا طولاني شدن انتظارش براي به ثمر رساندن اين گل روي او فشار نياورده بود، گفت: دغدغه من گلزني در اين اين جام نبود، چون مي‌دانستم که دير يا زود بالاخره گل خواهم زد. قطعاً من بسيار خوشحالم به خصوص که توانستيم يک موفقيت تاريخي را براي آرژانتين رقم بزنيم (صعود به نيمه نهايي جام جهاني بعد از 24 سال).

ستاره خط حمله تيم ناپولي افزود: از روز اولي که به اردوي آرژانتين ملحق شدم مدام از من پرسيده مي‌شد که چه زمان اولين گل خود را خواهم زد و من هم هميشه يک جواب دادم: دارم تمام تلاشم را مي‌کنم.

ايگواين در خصوص وضعيت خود بعد از مصدوميتي که در روزهاي پاياني فصل گذشته سري A‌ به آن دچار شد، تصريح کرد: من شرايط آساني نداشته‌ام. تقريباً تا آستانه از دست دادن جام جهاني پيش رفتم اما خوشبختانه همه چيز دست به دست هم داد تا من بتوانم به هدفم برسم.

حريف بعدي تيم ملي آرژانتين براي رسيدن به افتخاري که آخرين بار آن را در سال 1986 به همراه ديه‌گو مارادونا تجربه کرد،‌ تيم ملي هلند است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا