گوناگون

واکنش 3 بازيکن لهستان به پيروزي مقابل ايران

به نقل از روابط عمومي فدراسيون واليبال، پاوِل زاتورسکي در مورد چهارمين ديدار ايران و لهستان در ليگ جهاني اظهار داشت: ما در اين 2 بازي از حمايت تماشاگران‌مان برخوردار بوديم. در خانه بازي مي‌کرديم و با زدن سرويس‌هاي خيلي خوب و عملکرد بهتر در دريافت موفق شديم خود را به يک قدمي صعود برسانيم.

وي افزود: در ايران در ميان 12 هزار نفر تماشاگر فعال و پرشور پيروزي غير ممکن بود. تماشاگران ايران جو سختي را در سالن به وجود مي آوردند و حمايت قاطعي از تيم‌شان مي‌کردند. ما هم در خانه با استفاده از تماشاگران‌مان موفق شديم با بر طرف کردن نقاط ضعف‌مان در اين 2 بازي خانگي پيروز شويم و حداکثر امتيازات را به دست آوريم.

آندره‌ ورونا بازيکن شماره 8 تيم ملي لهستان نيز در اين باره گفت: با توجه به اين که نتيجه اين بازي براي ما از اهميت بسزايي برخوردار بود. تمام تلاش‌مان را براي پيروزي به کار گرفتيم، چون چيزي براي از دست دادن نداشتيم به همين خاطر تمام توان خود را براي شکست ايران و هموار کردن شرايط صعودمان به مرحله نهايي به کار گرفتيم.

وي در ادامه افزود: ايران در سرويس عملکرد خوبي از خود نشان نداد و چون ما آماده‌تر بوديم توانستيم آنها را شکست دهيم. در حال حاضر براي صعود فقط منتظر نتيجه بازي ايتاليا و برزيل هستيم.

همچنين فابين دژيزگا در مورد پيروزي 3 بر صفر تيمش مقابل ايران در آخرين ديدار مرحله بين قاره‌اي مسابقات ليگ جهاني 2014 اظهار داشت: ما خيلي خوب سرويس زديم و دريافت ايران را با مشکل روبرو کرديم. در واقع روز ما بود و واقعا خوب ظاهر شديم.

وي افزود: ما به 6 امتياز اين 2 بازي نياز داشتيم و با توجه به اينکه در خانه مقابل تماشاگران خودي بازي مي‌کرديم تمام تلاش خود را براي ارائه بازي بهتر و کسب اين 6 امتياز انجام داديم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا