گوناگون

افشارزاده: وضع مذاکره با ملي‌پوشان مثبت است

بهرام افشارزاده درباره قرارداد داسيلوا و جاسم کرار ، بازيکنان جديد تيمش، اظهار کرد: اين دو بازيکن با نظر مربي تيم آقاي قلعه‌نويي جذب شده‌اند و با پشت سر گذاشتن تست‌هاي پزشکي به استخدام ما درآمدند. اين دو در تست‌هاي پزشکي وضعيت مناسبي داشتند و مورد تاييد کادر پزشکي ما قرار گرفتند.

به نقل از ايسنا، او درباره جلسه هفته‌ گذشته‌اش با آندرانيک تيموريان اظهار کرد: با تيموريان جلسه خوبي داشتيم اما درباره مسائل مالي به هيچ عنوان صحبتي نکرده‌ايم و قرار شد اين مساله بر عهده آقاي نظري جويباري باشد. صحبت‌هاي کلي بين ما ردوبدل شد و در مجموع جلسه خوبي داشتيم.

مديرعامل استقلال در پاسخ به اين سوال که روند مذاکره سه ملي‌پوش ديگر استقلال را چطور ارزيابي مي‌کند، عنوان کرد: آقاي نظري جويباري با دقت بالايي کار را انجام مي‌دهند و من روند مذاکرات را مثبت مي‌بينم. اميدوارم که نتايج اين صحبت‌ها در نهايت مثبت شود و ملي‌پوشان در کنار ما باقي بمانند.

او درباره جلسه امروز (يکشنبه) هيات مديره تيمش عنوان کرد: اين جلسه، يک جلسه معمول در باشگاه ماست و قرار است درباره وضعيت جاري تيم صحبت کنيم.

افشارزاده در پاسخ به اين سوال که در نهايت آيا زميني براي تيم‌هاي پايه تيمش پيدا کرد و از اين پس آبي‌پوشان در کجا تمرين مي‌کنند، اظهار کرد: بله. در غرب تهران زميني پيدا ‌کرده‌ايم و تمرين تيم‌هاي پايه استقلال از اين پس در آنجا برگزار مي‌شود. نام زمين خوراکيان است و قرار است تمرينات تيم‌هاي پايه ما در آنجا برگزار شود.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال که چرا اردوي داخلي تيمش لغو شد، افزود: به هر حال زمانبندي کار را که نگاه کرديم، ديديم بعد از اردوي ترکيه تيم‌مان راهي رقابت‌هاي ليگ مي‌شود و فرصتي براي اردوي داخلي نيست. به همين دليل اين اردو را لغو کرديم و استقلال تنها اردويي را در ترکيه جهت آماده سازي پيش از فصلش خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا