گوناگون

حفاري هيچگونه افزايش بودجه‌اي نخواهد داشت

عليرضا حاجتي اظهار داشت: با توجه به نشستي که با مديرعامل شرکت و چند تن از مسئولان استان داشتيم، قرار شد در ليگ برتر تيم‌داري کنيم و آنها نيز به ساخت سالن چند منظوره کمک کنند.

به نقل از فارس، وي تاکيد کرد: من هم از آنها خواستم که خيلي دنبال اين نباشند که مقام بياوريم چون مي‌خواهيم بيشتر تيم را از اميدهاي‌مان ببنديم. سال گذشته که از هفت – هشت تا از اميدها استفاده کرديم، امسال هم پنج – شش بازيکن ديگر از بين آنها اضافه مي‌کنيم و اگر باز هم در پستي احساس نياز کرديم، بازيکن از بيرون مي‌گيريم.

حاجتي با تاکيد بر اينکه امسال حفاري افزايش بودجه‌اي ندارد، خاطرنشان کرد: ما هم بودجه سال گذشته‌مان را داريم، عزيزاني که با پولي که سال گذشته گرفتند مشکلي ندارند، در خدمت‌شان هستيم، اما اگر کسي پول بيشتري خواست مي‌تواند از تيم برود.

مديرعامل تيم فوتسال حفاري ادامه داد: ناظم‌الشريعه سرمربي ماست و از او خواستيم که ليست مورد نظرش را به ما بدهد که اين کار را انجام داد اما ما هنوز با کسي مذاکره نکرده‌ايم. آرزو مي‌کنم امسال ليگ به خوبي برگزار شود و مشکلاتي که سال گذشته بود را ديگر مشاهده نکنيم، اين براي رشد فوتسال ايران خوب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا