گوناگون

افزایش تعداد پارکینگ تنها راه کاهش آمار سرقت خودرو در البرز نیست

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اجرای طرح نگهبان محلات تاثیر بسزایی در کاهش آمار سرقت در استان دارد.

سرهنگ بخش‌علی کامران‌صالح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: بدون شک بخش عمده‌ای از سرقت‌های خودرو به دلیل عدم وجود پارکینگ در مناطق مختلف استان اتفاق می‌افتد.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در حال حاضر بین تعداد خودروهای شهروندان البرزی و تعداد پارکینگ‌های این استان هیچ تناسبی وجود ندارد.

کامران‌صالح افزود: احداث پارکینگ به اختصاص هزینه زیاد و مکان مناسبی نیاز دارد که گاه امکان تامین آن برای شهرداری‌ها مهیا نیست.

وی ادامه داد: بر همین مبنا پلیس باید وارد عمل شود و با استفاده از نیروهایی با عنوان نگهبان محلات ضریب سرقت خوردوهایی که در معابر و خیابان‌ها پارک می‌شوند را کاهش دهد.

وی اظهار کرد: در کناراین پلیس باید به تعداد گشت‌های محلات به ویژه در ساعات پایانی شب بیفزاید تا مجرمان نتوانند با سوء استفاده از تاریکی شب اقدام به سرقت خودرو یا لوازم داخلی آن نمایند.

این مسئول یادآورشد: باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که همه مجتمع‌های اداری و تجاری استان به پارکینگ مجهز باشند که این اقدام باید در حین احداث این مجتمع‌ها انجام شود.

کامران‌صالح دربخش دیگری از صحبت‌های خود به دستگیری یک باند شش نفره کلاهبرداری در استان اشاره کرد و گفت: این باند مبلغ 161 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

فرماندهی انتظامی استان البرز در پایان گفت: علاوه بر این طی مدت اخیر ماموران نیروی انتظامی موفق به کشف 500 کیلو مواد مخدر شده که در این راستا سه نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا