Mihanpostپیشنهاد سردبیرگوناگون

نگاهی به زندگی الی گلداشتاین مدل سندروم داونی برند گوچی

الی گلداشتاین Ellie Goldstein تنها 18 سال سن دارد و با وجود بیماری سندرم داون حالا به عنوان مدل جدید برند گوچی انتخاب شده است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

یک مدل جدید نوجوان که به سندرم داون مبتلا است در کمپین جدید برند آرایشی گوچی شرکت دارد که توسط نشریه ی ووگ ایتالیا به صورت آنلاین در حال برگزاری است.

الی گلداشتاین، مدل ۱۸ ساله، توسط یک آژانس استعدادیابی به نام Zebedee Management معرفی شده که هدف آن معرفی بیشتر کسانی است که تا به حال جایی در رسانه نداشته اند.

در یکی از تصاویری که در جریان همکاری الی با نشریه ی ووگ ایتالیا از او گرفته شده، او یکی از محصولات آرایشی جدید برند گوچی، ریملی به نام L’Obscur را در دست دارد.

آژانس مدلینگ الی گلداشتاین به مناسبت حضور او در کمپین گوچی تصویری از او در حساب کاربری خود منتشر کرد.

این آژانس اظهار کرد که تصویر گلداشتاین بیشترین لایک را در میان تمام پست های اینستاگرام برند آرایشی گوچی دریافت کرده است.

این عکس بیشتر از ۸۰۰ هزار بار در صفحه ی گوچی بیوتی مورد پسند واقع شده است. گلداشتاین هم در بخش نظرات عکس، تشکر خود را از برند گوچی بابت استفاده از او در کمپینش ابراز کرد.

الی گلداشتاین
الی گلداشتاین

گلداشتاین نوشته: «خیلی دوستش دارم. از شما به خاطر این فرصت شگفت انگیز و یک تجربه ی عالی عکاس برداری ممنونم.»

بسیاری از کاربران اینستاگرام هم گلداشتاین را تحسین کردند.

یکی از کاربران نوشته: «زیبایی فراتر از محدودیت ها.»

کاربر دیگری هم گفته: «یک روح درخشان.»

این کمپین از دل همکاری برند آرایشی گوچی با جشنواره عکس ووگ متولد شد، جشنواره ای که نوامبر سال میلادی جاری قرار است برای پنجمین سال متوالی برگزار شود.

بیشتر از ۶ هزار عکس با موضوع جشنواره عکس ووگ یعنی «زیبایی نامتعارف»، توسط داوطلبان شرکت در این جشنواره در سراسر دنیا، در اینستاگرام منتشر شد.

هدف از برگزاری این جشنواره جا به جایی مرزهای زیبایی با نمایش اشکال مختلفی از چهره های زیبا و قرار دادن آن ها در کنار یکدیگر به عنوان یک مفهوم واحد است تا این پیام را برساند که زیبایی در هر جایی و هر کسی وجود دارد.

منبع: insider

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا