گوناگون

امام جمعه بندرعباس: خط مشی رسانه‌های غربی وارونه‌سازی رویدادهاست

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: رسانه‌های غربی حوادث غزه را وارونه برای مخاطبانشان بیان می‌کردند و در کشورهای عربی کار به جایی رسید که ائمه جمعه به دستور حاکمانشان برای پیروزی اسرائیل دعا می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خلیج‌فارس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، افزود: هرکاری که رژیم صهیونیستی در آینده انجام دهد شکست می‌خورد و پیروزی در برابر بچه 12 ساله جز شکست چیز دیگری نیست، شاهدیم رژیمی که روزی ادعا داشت برای شکست دادن همه کشورهای منطقه آماده است به چه روزی افتاده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان یادآور شد: رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مردم باریکه غزه شکست خورد و هرچه کرد نتوانست موفقیتی کسب کند.

نعیم‌آبادی با اشاره به نقش رسانه‌ها در حوادث غزه اظهار کرد: اگر مردم کشورهای عربی، اروپایی و حتی امریکا آنگونه که مردم ایران اسلامی از این حوادث اطلاع یافتند مطلع می‌شدند واکنش بسیار تندی را علیه این جنایت‌ها، جنایتکاران و حامیانشان نشان می‌دادند.

غلامعلی نعیم‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: رسانه‌های متنوع مانند فصل‌های چهارگانه سال که در آنها میوه‌های متنوعی به ثمر می‌نشیند برای رشد و توسعه جامعه لازم است.

وی اظهار کرد: رسانه‌ها باید در چهارچوب معیارها و ارزش‌های نظام اسلامی گام بردارند و در روزنامه‌های انقلابی باید ارزش‌های انقلابی مطرح شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نقدهای رسانه‌ها و خبرنگاران از مسئولان و فعالیت‌هایی که در جامعه رخ می‌دهد باید منصفانه و به دور از تخریب باشد، خبرنگاران باید در بیان حقایق مراقب صحت و امانت خبر باشند تا خبری خلاف واقع نباشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اضافه کرد: مسئولان باید خبرنگاران و رسانه‌ها را نه در سخن، بلکه در عمل حمایت کنند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه برخی از خبرنگاران در دیدار با وی گلایه‌هایی را مطرح کرده‌اند، اظهار کرد: مسئولان دقت کنند که خدمات اداری آنها طبق عدالت، با رعایت تقوای الهی و به دور از سیاسی‌کاری باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به سفر هفته گذشته خود به شهر هشت بندی شهرستان میناب برای معرفی امام جمعه، خاطرنشان کرد: مردم از وضعیت راه‌های ارتباطی ناراضی‌اند.

نعیم‌آبادی ادامه داد: چرا هرمزگان در زمینه جاده‌ها از سایر استان‌ها عقب‌تر است، مسئولان راه و شهرسازی رسیدگی کنند تا در خطبه‌های بعدی این مساله را طرح نکنم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از فعالیت‌های زود هنگام برخی افراد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم آگاهند و به حرف این و آن اهمیتی نمی‌دهند، بلکه بینش و شناخت رای می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه وظیفه انتصاب افراد و مدیران دستگاه‌ها با مسئولان اجرایی است و نه نماینده‌های مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: وظیفه نمایندگان مجلس نظارت است امری که کمرنگ شده یا رنگ باخته است.

وی با اشاره به ساخت و ساز در حریم دریا در بندرعباس یادآور شد: میلیاردها ریال خرج کردند و بین مردم و دریا فاصله انداختند، زیرا هیچ مرجعی نظارت نکرد و یک نفر هم داد نزد و نگفت این اشتباه است و جلویش را بگیرید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا