گوناگون

امام خميني (ره) همواره ملت را تعيين كننده همه امور مي دانست

به گزارش خبرگزاری مهر، سيد علي اكبر پرويزي در مراسمی که از سوی بسيجيان استانداري به مناسبت بيست و پنجمين سالگرد ارتحال ملكوتي آن حضرت در سالن شهيد ماژاني استانداری برگزار شد، با تسليت عروج ملكوتي حضرت امام (ره) و قيام پانزده خرداد اظهار داشت: حضرت امام (ره) را در طول حیات پربرکتش بايد به صداقت، شجاعت و اقتدار شناخت.

وی بيانات و رهنمودهای حضرت امام (ره) را براي مسئولين راهگشا و نشان دهنده راه خدمت بي منت به مردم دانست و افزود: يكي از دغدغه هاي حضرت امام (ره) خدمت به مستضعفين بود.

نماینده عالی دولت تصریح کرد: مسئولين بايد تمام توان خود را براي عملي كردن اين دغدغه مهم یعنی خدمت به مردم و مستضعفین در دستور كارخود قرار دهند.

معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار نيز در اين نشست گفت: متاسفانه ما هنوز نتوانسته ايم تفكرات و آرمان هاي حضرت امام خميني (ره) را به درستي و به خوبي معرفي و آن را در جامعه اسلامی پياده کنیم.

محمدرحيم نوروزيان افزود: جمع حاضر به عنوان نیروهای بسيجي، در اين رابطه وظيفه و رسالت سنگيني دارند و باید به عنوان بسیجیان استانداری، نمونه اي از سربازان امام(ره) و رهبري را به جامعه معرفي كنند.

وي افزود: باید علاوه بر تشویق افراد به ثبت نام در پايگاههاي بسيج، براساس اعتقاد قلبی امام راحل در راستای ترویج تفكر و فرهنگ بسيجي در جامعه حرکت کنیم.

نوروزیان ادامه داد: حضور باشكوه مردم در همه صحنه هاي انقلاب نشان دهنده تفكر بسيجي است و مي توان با يقين گفت كه اكثر قريب به اتفاق مردم ايران بسيجي هستند؛ بنابراين بزرگداشت ياد، خاطره و تفكرامام(ره) یکی از مهمترین وظایف نیروهای بسیجی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا