گوناگون

ایران به پایگاه ضد امپریالیسم تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی قربانی صبح پنج شنبه در مراسم گرامیداشت 15 خرداد در مسجد جامع شهر میامی به عظمت انقلاب اسلامی بعد از 35 سال اشاره کرد و افزود: این روز آغاز جرقه های انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) بود.

وی تصریح کرد: جایگاه قیام 15 خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بسیار بالاست و این مهم آغازگر نهضتی بود که علیه ستمگران آغاز شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی گفت: حال پس از گذشت 35 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ما شاهد شکوه و عظمت کشور هستیم که هر روز آشکار تر و نمایان تر می شود.

امام جمعه میامی یادآور شد: همه مکتب های اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی احساس امنیت و غرور می کنند.

قربانی با یادآوری اینکه امروز ایران اسلامی به پایگاه ضد امپریالیسم و ضد سلطه در جهان تبدیل شده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران بسیار کامل و جامع چه از نظر دینی و چه از نظر فرهنگی بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران ممتاز است زیرا بعد از 14 قرن بار دیگر ندای مظلومیت اسلام، قرآن و ولایت از زبان ابر مردی شنیده شد که از ایران به تمام جهان طنین انداز شد.

امام جمعه میامی به سالروز انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر توسط مجلس خبرگان رهبری اشاره کرده و گفت: بدون شک رهبری عالمانه ایشان بعد از امام راحل یکی از توفیق هایی است که خداوند نصیب کشور و ملت ما کرده است.

قربانی در پایان، وجود رهبری و تبعیت مردم از ایشان را مهمترین عامل و رمز موفقیت انقلاب ایران ذکر کرد و افزود: اتحاد بین مردم و مسئولان در سایه رهبری آگاهانه و عالمانه اتفاق خواهد افتاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا