Mihanpostپیشنهاد سردبیررپرتاژ

انتخاب کارت ویزیت مناسب برای مشاغل

انتخاب کارت ویزیت مناسب برای مشاغل موضوعی است که بیشتر طراحان و گرافیست ها در مشاوره برای انتخاب و طراحی آن تخصص داشته و در این وادی به صاحبان کسب و کار مشاوره می دهند.

دسترسی آسان به سرفصل نوشته ها

با وجود همه پیشرفت‌هایی که در تکنولوژی رخ داده است، کارت‌های ویزیت هنوز جایگزین ندارند و به نظر می‌رسد که به این راحتی از میدان خارج نشوند. بیشتر مدیران و صاحبان کسب‌وکارها، فروشندگان و … هنوز هم هنگام مواجه با مشتریان، از کارت‌های ویزیت خود برای تبلیغ و یادآوری استفاده کرده و به مشتریان می‌دهند. کارت‌ ویزیت‌ها همچنین به هنگام حضور در نمایشگاه‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند. مهم‌ترین اطلاعاتی که باید در کارت ویزیت‌ها وجود داشته باشد، اطلاعات تماس مانند شماره تلفن، آدرس وب سایت، آدرس شبکه‌های اجتماعی و … است. کارت‌های ویزیت می‌توانند با طراحی چشمگیر خود توجه مخاطب را به خود جلب کنند. هر عنصر طراحی مانند رنگ، نوع متن، فضا ، تصویر، آرم و … باید طوری طراحی شوند که تأثیرگذاری مورد نظر بازاریابان را داشته باشند.

کارت ویزیت برای مشتریان و مشتریان عمومی نشانه‌ای از کیفیت محصولات یا خدمات یک شرکت است. طبق یک مطالعه، 72 درصد مردم با توجه به کیفیت کارت ویزیت، در مورد یک شرکت نظر می دهند. بنابراین واضح است که کارت ویزیت شما در عین حال که می‌تواند بازاریابی خوبی برای کسب‌وکارتان باشد، ممکن است باعث بدنام شدن آن نیز شود. به عبارت دیگر؛ اگر جنس کاغذ کارت ویزیت شما مناسب نبوده و طراحی آن نتواند مخاطبانتان را تحت تأثیر قرار دهد، بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داد.

موردی که در طراخی کارت ویزیت باید به به یاد داشته باشید، اهمیت تأثیرهای اولیه است. کارت ویزیت شما چیزهای زیادی در مورد شما و کسب‌وکارتان می‌گوید. طراحی کارت ویزیت تجارت شما را از رقبایتان متمایز کرده و مشتریان را ترغیب به تماس مجدد کند. اگر سبک کار شما ساده و رسمی است ، کارت ویزیت شما باید نشان دهنده این کیفیت‌ها باشد. اگر محصولات شما متنوع و رنگارنگ هستد، کارت ویزیت نیز باید نشانی از این ویژگی باشد. به عنوان مثال کارت ویزیت لوازم آرایشی معمولاً رنگ و برجستگی می‌طلبد. کارت ویزیت عطاری تنوع و گوناگونی مانند ویترین‌های عطاری را می‌طلبد. البته باید به این موضوع توجه کنید که شلوغی زیاد نیز گاهی چشم مخاطب را اذیت می‌کند. پس باید همه چیز با تناسب باشد. استفاده از رنگ‌های جسورانه یکی از مواردی است که بسیار جذابیت می‌آورد.

از طرفی کارت ویزیت‌ها ابزاری مستقیم برای بازاریابی است. در کسب‌وکارهای پررقابت کارت ویزیت‌ها می‌توانند تعیین کننده‌تر باشند. به عنوان مثال کارت ویزیت لوازم آرایشی، کارت ویزیت مشاور املاک، کارت ویزیت عطاری، کارت ویزیت آرایشگاه مردانه و مواردی این چنینی از جمله کارت‌هایی هستند که در صورت طراحی درست می‌توانند به موفقیت کسب‌‌وکارها در برابر رقبا، بیشتر کمک کنند.

در آخر برای آشنایی بیشتر، در ادامه چند نمونه جذاب از طراحی کارت ویزیت‌های مختلف آورده شده است.

کارت ویزیت لوازم آرایشی

انتخاب کارت ویزیت مناسب برای مشاغل

همانطور که گفته شد، رنگ‌ها و برجستگی‌ها اهمیت بسیاری در طراحی کارت ویزیت لوازم آرایشی دارند.

رنگ هایی که مورد علاقه بانوان و دخترها هست تاثیر خوبی در این طرح ها می گذارد.

کارت ویزیت عطاری

انتخاب کارت ویزیت مناسب برای مشاغل

کارت ویزیت عطاری نیز جزو کارت‌هایی است که باید رنگ و نشان مغازه در آن پیدا باشد.

همچنین استفاده از تصاویر گیاهان و داروهای سنتی در طراحی کارت ویزیت عطاری این طرح ها را بسیار جذاب می کند.

برای دانلود این طرح ها می توانید به سایت متد گرافیک مرجع دانلود طرح لایه باز مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا