گوناگون

انريکه: حضورم در بارسا شايعه‌ است

  لوئيس انريکه، هافبک پيشين تيم فوتبال بارسلونا که اکنون هدايت تيم سلتاويگوي اسپانيا را بر عهده دارد گفت خبر پيوستن‌ وي به بارسلونا براي هدايت اين تيم در فصل آينده صحت ندارد.

به گزارش تسنيم، انريکه امروز (شنبه) در يک کنفرانس خبري گفت: از اينکه اينگونه درباره من و آينده‌ام صحبت مي‌شود احساس فوق‌العاده‌اي دارم اما من به زندگي‌ام در حال حاضر فکر مي‌کنم و تمام چيزهايي که درباره آينده‌ام گفته شده‌ شايعه‌اي بيش نيست. انتشار اين گونه اخبار و شايعات را درک مي‌کنم اما هيچکدام از آنها حواس مرا پرت نمي‌کنند. من کاملاً روي سه بازي آخر تيمم در لاليگا تمرکز دارم.

ستاره پيشين کاتالان‌ها فصل گذشته به دنبال استعفاي تيتو ويلانووا، سرمربي فقيد بارسلونا که براي تکميل دوره درمانش نيوکمپ را ترک کرد، به عنوان يکي از گزينه‌هاي اصلي هدايت بارسا محسوب مي‌شد اما چنين اتفاقي رخ نداد و سران باشگاه ترجيح دادند به جاي اعتماد به سرمربي تيم دوم خود، خراردو مارتينوي آرژانتيني را استخدام کنند.

انريکه افزود: شايعاتي که درباره بارسلونا گفته شده هيچکدام صحت ندارند. بارسا سرمربي دارد و من ترجيح مي‌دهم خودم را از اين جنجال‌ها دور نگه دارم.

نتايج دور از انتظار بارسلونا در اين فصل که به نظر مي‌رسد آن را دست خالي به پايان خواهد رساند، سبب شد اخبار ضد و نقيضي درباره وضعيت کارد فني اين تيم براي فصل آينده به وجود آيد. گفته مي‌شود کاتالان‌ها قصد دارند يک فصل پيش از پايان قرارداد مارتينو با وي قطع همکاري کرده و شخص ديگري را جانشين وي کنند.

از فرانک دي‌بوئر، سرمربي هلندي آژاکس که سابقه بازي در بارسلونا را دارد،‌ يورگن کلوپ، سرمربي آلماني بورسيا دورتموند و لوئيس انريکه تا کنون به عنوان سه کانديداي اصلي هدايت بارسا در فصل آينده نام برده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا