گوناگون

انصراف باريج اسانس از تيمداري در ليگ برتر واليبال

تيم واليبال باريج اسانس کاشان از تيمداري در ليگ برتر انصراف داد؛ گفته مي‌شود با توجه به شرايط موجود و هزينه‌هاي بالاي تيم‌داري در ليگ برتر باريج اسانس بدون کمک مسئولان شهرستان به طور قطع فعاليتي نخواهد داشت.

کاشاني‌ها با توجه به افزايش مبلغ قرارداد بازيکنان و افزايش هزينه‌هاي تيم‌داري در فصل جديد به صورت شفاهي انصراف خود را از ليگ برتر اعلام کرده‌اند و به کشف استعداد و سرمايه‌گذاري روي تيم‌هاي پايه متمرکز خواهند شد.

با اين شرايط بازيکنان تيم بزرگسالان باريج اسانس مي‌توانند با تيم‌هاي ديگر وارد مذاکره شوند و درصورت توافق به آن تيم‌ها بپيوندند.

شنيده شده است مسئولان اين تيم در جلسه‌اي که در فدراسيون واليبال برگزار شد انصراف خود را اعلام کردند و خواهان حفظ سهميه کاشان در ليگ برتر براي فصل آينده شدند که در روزهاي آتي به صورت کتبي درخواست انصراف خود را به فدراسيون واليبال ارسال خواهند کرد.

تيم واليبال باريج اسانس کاشان در سال 1384 با مديريت مرحوم حسين حجازي تشکيل شد؛ اين تيم در چهارمين دوره حضور خود در ليگ برتر با به خدمت گرفتن مصطفي کارخانه و بازيکنان ملي‌پوشي چون مهدي مهدوي، عليرضا نادي، آرمين تشکري، فرهاد قائمي در کنار دو ملي پوش بومي خود امير غفور و ناصر رحيمي‌پناه در مرحله گروهي مسابقات صدر جدول را به خود اختصاص داد تا در مرحله پلي‌آف با مصدوميت کاپيتان با تجربه خود عليرضا نادي شرايط سختي را پيش‌رو داشته باشد و در دو ديدار رفت و برگشت برابر تيم هشتم جدول تن به شکست دهند و به حداقل انتظارات براي حضور در نيمه‌نهايي دست پيدا نکند و زمزمه‌هاي انحلال اين تيم قوت بگيرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا